کد خبر 251405
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹

فرار ستاره پرسپولیس از محرومیت/ کمیته انظباطی با سروش مهربان بود

فرار ستاره پرسپولیس از محرومیت/ کمیته انظباطی با سروش مهربان بود

کمیته انضباطی برخلاف انتظار نام سروش رفیعی را در بین احضار شده های هفته بیست و پنجم قرار نداد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ بازی مهم نساجی و پرسپولیس در ورزشگاه وطنی قائمشهر بسیار فیزیکی و خشن دنبال شد و این موضوع اخراج ستاره خط هافبک پرسپولیس را به همراه داشت.

در شرایطی که پرسپولیس در نیمه اول خیلی زود به گل رسیده بود و فرصت‌های گلزنی دیگری هم داشت، اما بازی برای شاگردان اوسمار در نیمه دوم با یک شوک بزرگ همراه بود.

سروش رفیعی که در دقیقه ۱۰ با کارت زرد موعود بنیادی‌فر جریمه شده بود، در دقیقه ۵۰ روی یک کورس با بازیکن نساجی، او را نقش بر زمین کرد تا داور با کارت زرد دوم به سمت او برود و بدون مماشات شماره هفت پرسپولیس را اخراج کند.

پرسپولیس در بازی قبلی طعم اخراج امید عالیشاه در دقایق پایانی بازی سپاهان را چشیده بود و حالا باید بیش از ۴۰ دقیقه ده نفره در زمین حریف بازی کند.

این خطای خشن و خطرناک سروش رفعیی که با توجه به آسیب‌رسانی عمدی به گردن بازیکن حریف می‌توانست صدمات جسمی شدید و جبران ناپذیری برای این بازیکن تیم قائمشهری داشته باشد که خدا را شکر به خیر گذشت.

انتظار می‌رفت کمیته انضباطی نسبت به این حرکت خطرناک و غیر ورزشی رفیعی واکنش نشان دهد ولی تا این لحظه او در بین احضار شده‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر جایی ندارد.

این در حالیست که امید حامدی‌فر، هافبک تیم فوتبال استقلال به دلیل درگیری با بازیکن تیم ذوب آهن بلافاصله برای توضیحات به کمیته انضباطی فراخوانده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha