کد خبر 251398
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶

«حیات» گزارش می‌دهد؛

پایان رویای قهرمانی برای گرانترین تراکتور تاریخ

پایان رویای قهرمانی برای گرانترین تراکتور تاریخ

تیم فوتبال تراکتور با وجود جذب بازیکنان سرشناس و مطرح بازهم نتوانست به قهرمانی لیگ برتر دست یابد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ با نتایجی که در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر رقم خورد، جنگ قهرمانی روی کاغذ یکی از مدعیان خود را از دست داد و تیم فوتبال تراکتور به واسطه فاصله 13 امتیازی با استقلالِ صدر جدولی و با توجه به اینکه تنها 4 هفته تا پایان مسابقات این فصل باقی مانده است، دیگر شانسی برای رسیدن به قهرمانی ندارند.

پایان رویای قهرمانی برای گرانترین تراکتور تاریخ

تیم فوتبال تراکتور به عنوان یکی از پرطرفدارترین تیم‌های فوتبال ایران شناخته می‌شود و از تیم‌های قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران است که علاقه‌مندان زیادی دارد و از چند سال قبل هم با خرید امتیازش توسط محمدرضا زنوزی مطلق، زیر نظر بخش خصوصی اداره می‌شود. زمانی که زنوزی در خرداد سال 1397 مالکیت باشگاه را بر عهده گرفت وعده قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را داد و در طول این سال‌ها هم هزینه هنگفتی در مسیر رسیدن به این هدف خودش متحمل شده ولی توفیقی در این راه نداشته است.

تراکتور در این 6 سال تیم‌های پر ستاره‌ای دور خودش جمع کرده ولی حاصل تمام این موارد تنها فقط یک جام حذفی بوده و رویای دیرین هواداران این تیم برای فتح لیگ برتر فوتبال به نتیجه نرسیده است و لیگ بیست و سوم هم به عنوان یکی دیگر از فصل‌های ناکامی در کارنامه تراکتوری‌ها به ثبت رسید.

باشگاه تراکتور در پنجره‌های تابستانی و زمستانی فصل جاری ستاره‌های زیادی به خدمت گرفت و مشکل ثبات در صندلی مدیریت و نیمکت مربیگری این تیم هم بعد از سال‌ها رفع شده بود و به نظر می‌رسید همه چیز برای فتح اولین افتخار لیگ برتری تاریخ باشگاه آماده باشد ولی اینطور نبود.

جذب ستاره‌هایی مثل شجاع خلیل زاده، امیرحسین حسین‌زاده، عارف آقاسی، محمد نادری، سعید آقایی، سیامک نعمتی، مهدی عبدی، ارسلان مطهری و مهدی شیری و در کنار آن حفظ ستاره‌هایی مثل ریکاردو آلوز و صفا هادی نشان از عزم جدی تراکتوری‌ها برای قهرمانی داشت و حضور پاکو خمز اسپانیایی روی نیمکت هم مزید بر علت شد تا تراکتور را یکی از مدعیان جدی و اصلی قهرمانی در این فصل قلمداد کنند.

با این وجود نتایج این تیم تا این مقطع از فصل به گونه‌ای بود که در فاصله چهار هفته به پایان مسابقات شانسی برای قهرمانی لیگ برتر ندارد. از تبریز خبر می‌رسد این باشگاه قصد دارد برای پنجره تابستانی هم پرقدرت وارد شده و ستاره‌های جدیدی به جمع بازیکنانش اضافه کند تا فصل بعد شانس خودش را برای فتح جام بالا ببرد. باید دید این رویا در لیگ بیست و چهارم برای تیم اول فوتبال تبریز به واقعیت بدل خواهد شد یا نه.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha