کد خبر 251308
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۷

حسینی:

حسینی: نباید به بازیکن تحت قرارداد پیغام شخصی داد/ با کمترین موقعیت پیکان را بردیم

حسینی: نباید به بازیکن تحت قرارداد پیغام شخصی داد/ با کمترین موقعیت پیکان را بردیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به اینکه اصول حرفه‌ای می‌گوید نباید به بازیکن تحت قرار پیغام شخصی داد، گفت: این اتفاق به دور از اصول حرفه‌ای است و نباید صورت گیرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال پیکان که با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه پاس قوامین به پایان رسید، اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود و تیم خوب پیکان درگیر بازی می‌کرد و هر دو تیم سازمان‌دهی خوبی داشتند و بازی خوبی بود و هر دو تیم کمترین فضا را به یکدیگر دادند.

وی افزود: می‌دانستیم که باید صبور باشیم و کمترین موقعیت را به حریف بدهیم. از کمترین موقعیت استفاده کردیم و به گل برتری رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد استفاده از بازیکنان جوان در تیمش تصریح کرد: این اقدام هیچ ریسکی ندارد و فوتبال جایی برای بازیکنان خوب است و هر کسی با استعداد و پر توان باشد می‌تواند در ترکیب قرار گیرد و مبنای ما بر شایسته سالاری است.

حسینی در مورد اینکه یک مربی به بازیکنش پیام داده است، عنوان کرد: دیروز خیلی در این خصوص صحبت کردم و امیدوارم این اتفاق رخ ندهد. اینکه یک بازیکن قرارداد داشته باشد و با او صحبت کنید، حرفه‌ای نیست و نباید به بازیکن پیغام شخصی داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha