کد خبر 251004
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴

بشار اسد:

از فلسطین و مقاومت تمام قد حمایت خواهیم کرد

از فلسطین و مقاومت  تمام قد حمایت خواهیم کرد

رئیس جمهوری سوریه بر حمایت تمام قد از فلسطین و مقاومت تاکید و اعلام کرد که موضع این کشور در قبال مقاومت، نه تنها تغییر نخواهد کرد، بلکه راسخ تر نیز خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل حیات، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه، با اشاره به راسخ تر شدن موضع سوریه در قبال مقاومت، از حمایت بی دریغ کشورش از فلسطینیان خبر داد.

وی بر ثبات موضع کشورش در قبال موضوع فلسطین و مقاومت با وجود شرایطی که سوریه پشت سرگذاشته است، تاکید کرد.

بشار اسد با اشاره به اینکه موضع سوریه در قبال مساله فلسطین از سال ۱۹۴۸ (شکل گیری رژیم جعلی اسرائیل) ثابت بوده، به نبود تزلزل در موضع دمشق با وجود شرایطی که با آن رو به رو بوده است، پرداخت.

رئیس جمهوری سوریه اعلام کرد که در حد توان و بدون درنگ از هیچ اقدامی در حمایت از فلسطینیان یا مقاومت علیه رژیم صهیونیستی دریغ نخواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه موضع دمشق در قبال مقامت دچار کوچکترین خللی نشده است، افزود: موضع ما در قبال مقاومت به عنوان یک مفهوم یا عمل، نه تنها تغییر نخواهد کرد، بلکه راسخ تر نیز خواهد شد.

بشار اسد ادامه داد: روند تحولات ثابت کرده، هرکسی تصمیمی ندارد، امیدی هم به آینده ندارد و هر که قدرتی ندارد، در این جهان جایی ندارد و هر آنکه از کشورش دفاع نکند، اساسا لیاقت وطن را ندارد. سوریه امروز عقب نخواهد نشست، زیرا موضع اساسی تغییری نکرده و دشمن همان بوده و تغییری نکرده است. تنها تغییر، تحولات و رویدادهای بیرونی است.

وی گفت: جانبداری کورکورانه کشورهای غربی از صهیونیست‌ها، موضوع جدیدی نیست. تا زمانی که وضعیت تغییر نکند و حقوق فلسطینی‌ها و سوری‌ها به دست نیاید، هیچ چیزی موضع ما را حتی به اندازه جابجا کردن یک تار مو تغییر نخواهد داد.

رئیس جمهوری سوریه اضافه کرد: تسلیم شدن، احساس کاذب امنیت و شاید قدرت و گاهی موجودیت می‌دهد، اما به محض اینکه ماموریت لازم انجام شد، افراد و کشورها کنار گذاشته می‌شوند و هنگامی که این واقعه رخ دهد، مفهومش ویرانی و زوال کشورها است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha