کد خبر 250623
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲

شماتیک اختصاصی «حیات»:

ترکیب احتمالی استقلال و تراکتور؛ اندیشه‌های نکونام و مطهری برای نبرد حساس

ترکیب احتمالی استقلال و تراکتور؛ اندیشه‌های نکونام و مطهری برای نبرد حساس

دو تیم تراکتور و استقلال یکی از حساس‌ترین تقابل‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر را تجربه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ در یکی از دو دیدار بزرگ هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال و تراکتور در تبریز به مصاف هم می‌روند. آبی پوشان می‌توانند امروز فاصله خود را با پرسپولیس افزایش دهند و حتی این احتمال نیز وجود دارد که این تیم صدر جدول را از دست بدهد.


تراکتور

تیم تراکتور در حالی به مصاف استقلال خواهد رفت که احتمال دارد حمید مطهری تغییری نسبت به بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن نداشته باشد اما در عین حال احتمال ورود یک بازیکن جالب به ترکیب هم در تمرین دیروز بررسی شد که ترکیب تراکتور را جالب‌تر خواهد کرد.

البته چند ساعت دیگر باید منتظر ماند اما ترکیب دفاعی تراکتور با پورحمیدی، شیری، نادری، شجاع و آقاسی تشکیل می‌شود.

در خط میانی سه بازیکن خارجی با مهدی هاشم‌نژاد و مهدی حسینی اولویت مطهری هستند. در بازی قبلی هاشم‌نژاد عملکرد درخشانی داشت و حالا نیز امیدوار است که برابر استقلال بدرخشد.

برای خط حمله رحمان جعفری از ابتدا بازی می‌کند اما در طول بازی باید منتظر تغییرات ماند و ارسلان مطهری و مهدی عبدی وارد زمین خواهند شد.

ترکیب تراکتور در این بازی ۴-۱-۴-۱ خواهد بود که البته بنابر خواسته مربی تراکتور با فرم آزادانه، تغییراتی را در طول بازی خواهد داشت.

ترکیب احتمالی تراکتور:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد نادری، مهدی شیری، صفاهادی، ریکاردو الوز، گوستاوو واگنین، مهدی حسینی، رحمان جعفری، مهدی هاشم‌نژاد

ترکیب احتمالی استقلال و تراکتور؛ اندیشه‌های نکونام و مطهری برای نبرد حساس


استقلال

در سمت دیگر میدان جواد نکونام برای این بازی چند بازیکن خود را در اختیار ندارد. سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال محروم است و رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان هم به دلیل آسیب‌دیدگی به این دیدار نمی‌رسند. مهدی‌پور هم فصل را از دست داده است و به نظر می‌رسد که آبی‌پوشان کار سختی در تبریز خواهند داشت.

باتوجه به غایبان استقلال، به نظر می‌رسد که نکونام تیمش را با آرایش ۲-۳-۵ راهی میدان کند. در غیاب کاپیتان حسینی، محمدرضا خالدآبادی جوان که فصل گذشته عملکرد درخشانی در تیم هوادار داشت و مورد توجه باشگاه پرسپولیس هم بود، اولین بازی رسمی خود را در این دیدار حساس انجام خواهد داد.

روزبه چشمی، حسین مرادمند و ایمان سلیمی ۳ مدافع مرکزی استقلال را در این دیدار تشکیل می‌دهند. صالح حردانی از جناح راست و ابوالفضل جلالی از جناح چپ فول‌بک‌های استقلال در این دیدار خواهند بود. زبیر نیک نفس، آرش رضاوند و جلال‌الدین ماشاریپوف خط هافبک استقلال را تشکیل می‌دهند و جلوتر از آن‌ها مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو ۱۱ بازیکن منتخب نکونام برای یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته را تکمیل خواهند کرد.

ترکیب احتمالی استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، حسین مرادمند، ایمان سلیمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، مهرداد محمدی، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو

ترکیب احتمالی استقلال و تراکتور؛ اندیشه‌های نکونام و مطهری برای نبرد حساس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha