کد خبر 250620
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴

بزرگداشت روز معلم در دانشگاه دافوس ارتش برگزار شد

بزرگداشت روز معلم در دانشگاه دافوس ارتش برگزار شد

آیین بزرگداشت روز معلم پیش از ظهر امروز در دانشگاه دافوس ارتش برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات، آیین بزرگداشت روز معلم پیش از ظهر امروز با حضور امیر سرتیپ محمد حسین دادرس، جانشین فرمانده کل ارتش در دانشگاه جنگ برگزار شد.

امیر سرتیپ حسین پلی وند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد اجا در این آیین گفت: من ۴۳ سال است که در خدمت امیر دادرس هستم، ما در ارتش مدل معلمی و استادی متفاوتی داریم، به ویژه در دورانی که سختی در کار ما بود و در جنگ قرار داشتیم، در محیط دانشکده افسری این موضوع فرق دارد. همیشه در ابتدا سختترین‌ راه را انتخاب کردیم. لشکر ۲۸ کردستان راه سختی طی کرد،  مدل اموزش ما در هیچ جای دنیا وجود ندارد. درسی که از امیر دادرس و یاسینی آموختیم این بود که چیزهایی که به می آموختند را خودشان هم انجام می دادند. 

در ادامه سید مهدی الوانی پدر علم مدیریت ایران بیان کرد: امروز روز معلم است و همیشه این روز را بخاطر اینکه عامل علم است گرامی میدارم؛ چراکه می‌تواند موجبات پیشرفت کشور را فراهم می‌کند. 

در بحث آموزش نظریه ای وجود داشت و آن این بود که آموزش عامل انتقال علم است، پس از مدتی این تعریف متفاوت شد؛ بنابراین تعریف آموزش و معلمی هنر تغییر رفتار انسان‌ها است و از این طریق می‌توانم خود را محک بزنیم در واقع ما نقادی خود را فراموش کرده و به مداحی پرداختیم. در واقع معلمی تغییر ذهن‌ها است تا تحولی ذهنی در ذهن مخاطب خود ایجاد بکنند امیدوارم این اتفاق بیفتد. 

در پایان از معلمان پیشکسوت دانشکده افسری جنگ تقدیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha