کد خبر 250616
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳

سردار گودرزی مطرح کرد؛

مردم در خودروهای‌شان از ردیاب استفاده کنند/ ممانعت از تولید خودروهایی که شرایط رفع ایرادات را ندارند

مردم در خودروهای‌شان از ردیاب استفاده کنند/ ممانعت از تولید خودروهایی که شرایط رفع ایرادات را ندارند

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ عقیده دارد استفاده از ردیاب در جلوگیری از سرقت خودرو و موتورسیکلت و سرعت در کشف خودروی مسروقه اهمیت بالایی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات؛ سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، در جمع خبرنگاران در خصوص دستگیری تعدادی از سارقین خودرو اظهار کرد: همکاران پرتلاش در پلیس آگاهی در چند روز گذشته 54 نفر سارق و مال‌خر و افرادی که در بحث سرقت خودرو، موتور سیکلت و قطعات داخل خودرو فعالیت داشتند را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه این افراد پس از شناسایی دستگیر شدند و در بازرسی از محل این افراد 20 خودروی مسروقه، 15 دستگاه موتور سیکلت و بیش از 2000 قطعه سرقتی کشف و ضبط شد، افزود: این افراد با هماهنگی دستگاه قضایی فعلاً در اختیار پلیس هستند که با تحقیقات بیشتر بتوانیم سایر اموالی که توسط آنها به سرقت رسیده را کشف کنیم و به مال‌باخته‌ها تحویل بدهیم.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: ما همیشه به مردم توصیه می‌کنیم از تجهیزات الکترونیکی خصوصاً در بحث خودرو و موتور سیکلت استفاده کنند. خصوصاً استفاده از ردیاب را توصیه می‌کنیم چون هم پیش‌گیری می‌کند از سرقت و اگر مورد سرقت هم قرار بگیرد یک سرنخ خوبی برای پیگیری پلیس است که زودتر وسیله نقلیه مسروقه را کشف و به مالباختگان تحویل بدهد.

وی اضافه کرد: ما با شرکت‌های خودروساز جلسات ماهیانه داریم و در استانداری که خود استاندار رئیس جلسه هستند این جلسات برپا می‌شود. کارگروهی داریم که معایب و موضوعات در آن مطرح می‌شود و خودروسازان هم تلاش‌شان را در رفع معایب انجام می‌دهند.

سردار گودرزی همچنین گفت: خودروهایی که شرایط رفع این ایرادات را ندارند و از قبل تولید شده‌اند، دیگر جلوی تولیدشان گرفته خواهد شد و امیدوارم روز به روز بتوانیم کارهایی انجام دهیم که مردم کمتر دچار مشکل شوند. بازهم تاکید می‌کنم که ردیاب در خودروها نسب شود تا منجر به این شوند که پلیس بتواند سریعتر خودروی مسروقه را کشف کند و تحویل مالباخته دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha