کد خبر 250559
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

نویدکیا:

هیچ‌وقت نگفته‌ام در مس کار خارق‌العاده‌ای کرده‌ام

هیچ‌وقت نگفته‌ام در مس کار خارق‌العاده‌ای کرده‌ام

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: زمانی که به رفسنجان آمدم سعی کردم به مس کمک کنم و تا به امروز نگفته‌ام که کار خارق‌العاده‌ای انجام دادم.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر گفت: دربی استان کرمان یک بازی فوق‌العاده مهم برای ما است چون اگر بخواهیم یک مقدار شرایط‌مان را بهتر کنیم نیاز داریم بازی خوبی انجام دهیم و امتیاز خوبی بگیریم. بازی سختی با گل‌گهر داریم چون حریف‌ ما به لحاظ کادرفنی و بازیکنان کیفیت خوبی دارد که قابل احترام هستند. بازی قبلی 120 دقیقه فوتبال بازی و سعی کردیم بازیکنان را خوب ریکاوری کنیم. از آن جایی که بازیکنانم را می‌شناسم می‌دانم تمام تلاش‌شان را می‌کنند که موفق شوند. امیدوارم بازی فردا هم مانند بازی گذشته هواداران حضور داشته باشند و از تیم حمایت کنند.

وی در واکنش به این موضوع که چقدر بودجه به باشگاه مس وارد شده است، عنوان کرد: در جریان نیستم. من فقط می‌دانم بازیکنان هنوز از فصل گذشته طلبکار هستند و پولشان را نگرفته‌اند. وظیفه من است که از بازیکنان دفاع کنم. اینکه چقدر بودجه به باشگاه آمده و چقدر خرج شده را به عنوان سرمربی نمی‌توانم بگویم و وظیفه من نیست.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص اینکه تیمش هنوز کار خاصی انجام نداده و میانگین امتیازگیری این تیم مانند تیم ساکت الهامی است، خاطرنشان کرد:  من در نیم‌فصل به مس آمدم و شرایط تیم همینطور بوده و با همین شرایط در تیم کار می‌کنم. در گذشته هم گفته‌ام قرار است تا آخر فصل با همین شرایط کار کنیم و بعد از آن مسئولان شرکت مس باید بنشینند و برنامه‌ریزی‌ و برای آینده تیم تصمیم‌گیری کنند. که اگر قرار باشد تیم در رفسنجان بماند (تمرین کند) ممکن است بعضی از بازیکنان جدا شوند و این مسائل، مسائل کلان باشگاه است و اصلاً به سرمربی ارتباطی ندارد.

نویدکیا ادامه داد: در نهایت مسئولان شرکت مس می‌گویند ما می‌خواهیم تیم را در رفسنجان نگه داریم و من به عنوان سرمربی می‌گویم که می‌توانم اینجا کار کنم یا یک نفر را بیاورند که با این شرایط بتواند کار کند. درباره این مسائل مفصل صحبت کردم. تا الان نگفته‌ام کار خارق‌العاده‌ای کرده‌ام و اگر از من اسطوره ساختند، اطلاعی ندارم و خیلی دنبال فضای مجازی نیستم. از زمانی که آمدم گفتم این تیم شرایط خوبی نداشت و سعی کردم تا جایی که می‌توانم کمک کنم تیم حفظ شود و شرایط خوبی داشته باشد. از روز اولی که آمدم با 12-13 بازیکن کارم را شروع کردم و تیم شرایط خوبی نداشت و کم‌کم شکل خوبی گرفتیم. 6 بازی دیگر به علاوه جام حذفی را در پیش داریم و رسانه‌ها می‌توانند بگویند که چه چیزی را دوست دارند.

او در واکنش به صحبت‌های ساکت الهامی خاطرنشان کرد: آقای الهامی اسم من را آوردند، فقط می‌توانم بگویم که هر کسی موظف است درباره اتفاقاتی که برایش افتاده جوابگو باشد. من درباره اتفاقاتی که در مورد خودم افتاده است جوابگو هستم. از مدیران مس تا حالا چیز بدی ندیدم و درباره اتفاقاتی هم که در نیم‌فصل اول افتاده خیلی بحث‌ها هست اما به من ارتباطی ندارد و درست نیست که بخواهم از باشگاه یا آقای الهامی بد بگویم و این موضوع در حیطه وظایف من نیست. اگر دوست داشته باشند خودشان می‌توانند صحبت کنند.

نویدکیا درباره جدایی علی عدنان گفت: عدنان یک بازی محروم بود و من به او 2 روز استراحت دادم و بعد از این مدت، او به تمرینات برنگشت. یک روز هم به ما گفت که به علت سیل در دبی پروازش لغو شده است و ما هم گفتیم که روز بعدش بیاید اما نیامد. برای من در فوتبال دو چیز مهم است، یک نظم و انضباط و دیگری کیفیت بازیکن است و بقیه مسائل به من ارتباطی ندارد. وقتی می‌بینم بازیکنی نظم و انضباط را رعایت نکند عذرش را می‌خواهم و به باشگاه می‌گویم که تصمیم‌گیری کند. چون غیبت او 10-15 روز شد من به باشگاه گفتم که درباره او تصمیم‌گیری کند.

وی درباره قرعه مس در جام حذفی و بازی با تراکتور گفت: فعلا 3 بازی لیگ را پیش رو داریم و باید ادامه دهیم تا ببینیم چه شرایطی داریم. بازی‌های جام حذفی سخت است و نمی‌توانیم بگوییم که حتما بالا می‌رویم یا حذف می‌شویم. باید لیگ را ادامه دهیم تا ببینیم تا آن موقع چه شرایطی پیدا می‌کنیم.

نویدکیا در واکنش به قرارداد 1.5 ساله‌اش با مس و اینکه شنیده‌هایی وجود دارد که احتمال بازگشت او به سپاهان وجود دارد، خاطرنشان کرد: قراردادم 1.5 ساله دارم ولی برای سال دوم بندی در قراردادم است که اگر باشگاه من را دوست نداشت و شرایط مدنظرشان را نداشتم، بتوانم جدا شوم یا اینکه من اگر دیدم شرایطی که مدنظرم است در باشگاه وجود ندارد، امکان  جدایی داشته باشم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha