کد خبر 250186
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸

۳۵ درصد سوخت کشاورزی آذربایجان‌غربی در سلماس توزیع می‌شود

۳۵ درصد سوخت کشاورزی آذربایجان‌غربی در سلماس توزیع می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: ۳۵ درصد سوخت بخش کشاورزی در سطح ناحیه سلماس توزیع شده و ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ احمد مجرد روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر نفت سلماس اظهار کرد: شهرستان سلماس به جهت دارا بودن مناطق صعب العبور روستایی و اهمیت سوخت‌رسانی به این مناطق از جایگاه خاصی برخوردار است.

وی افزود: با آغاز فعالیت‌های کشاورزی در منطقه در حال حاضر بالغ بر ۳۵ درصد سوخت بخش کشاورزی در سطح ناحیه سلماس توزیع شده و ادامه دارد.

وی ‌ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۱۶ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی (بنزین، نفت سفید، نفتگاز و نفت کوره) در سطح ناحیه سلماس توزیع شد.

مجرد بیان کرد: با توجه به وضعیت مطلوب ذخیره سازی فرآورده های نفتی در انبارهای منطقه ارومیه، هیچگونه نگرانی در مورد تامین و توزیع فرآورده های نفتی مورد نیاز شهروندان سلماس وجود ندارد.

ذبیح الله کاظمی فرماندار شهرستان سلماس نیز در این آیین از سوخت‌رسانی مستمر و بی‌وقفه در ناحیه سلماس قدردانی کرد و گفت: مردم داری و تعهد به همراه دانش فنی و مرتبطی در حوزه نفت از مشخصه‌های مدیر سابق نفت در این شهرستان بود که ارتقای جایگاه سازمانی وی نیز نشان از عزم و تلاش وی در مسیر کار جهادی است.

در پایان این آیین از زحمات و خدمات سعید قاسمی‌فر رئیس پیشین ناحیه سلماس تقدیر شد و علی فتانی فرشباف به عنوان مدیر جدید نفت این منطقه معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha