کد خبر 250148
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵

عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند

عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در عملیات هماهنگ مأموران انتظامیی ۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و برهم زنندگان نظم و آرامش مردم در بیمارستان آیت الله کاشانی دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سردارمحمد رضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری با سلاح سرد بین تعدادی از اراذل و اوباش در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرستان اصفهان موجب ایجاد تنش و سلب آسایش بیماران و کادر درمانی در این مرکز و برهم زدن امنیت و آسایش شهروندان نیز شدند.

وی در ادامه گفت: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اقدامات تخصصی خود را برای شناسایی متهمان آغاز و در نهایت هویت ۲ نفر از عاملان اصلی این درگیری شناسایی و اقدامات میدانی برای دستگیری متهمان متواری در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی خوب مأموران در سازمان اطلاعات این فرماندهی، سرانجام هر ۲ متهم در یک عملیات دقیق و کاملاً هماهنگ قبل از هرگونه اقدامی دستگیر و از آنان تعدادی سلاح سرد نیز کشف شد.

وی امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده‌ای هنجارشکن با رفتارهای قانون گریزانه خود، آسایش مردم و امنیت عمومی را خدشه دار کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha