کد خبر 250065
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱

در نشست صبح امروز؛

اصلاح طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت

اصلاح طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی (اعاده شده از شورای نگهبان) در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

به گزارش گروه سیاسی حیات، نشست علنی امروز- یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۲۰۵ تن از نمایندگان آغاز شد.

قرار است نمایندگان در این نشست گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی (اعاده شده از شورای نگهبان)، گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند به داوری و گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان را بررسی کنند.

همچنین گزارش کمیسیون اجتماعی ‎در مورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار و گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح یک فوریتی استفساریه ماده ۴۸ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۱) از دیگر برنامه‌های امروز صحن علنی خواهد بود.

ضمن اینکه گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد طرح استسفاریه جزء (۱) بند (الف) ماده (۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده و گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی در دستور روز جاری قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha