کد خبر 249922
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳

فقیه مطرح کرد؛

آخرین جزئیات از برنامه‌های کمیسیون طرح و برنامه شاهد و ایثارگر در ۱۴۰۳

آخرین جزئیات از برنامه‌های کمیسیون طرح و برنامه شاهد و ایثارگر در  ۱۴۰۳

مدیرکل دبیرخانه شورایعالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر گفت: امسال ۳ برنامه جدی را در برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در نظر گرفته‌ایم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات، محمدعلی فقیه مدیرکل دبیرخانه شورایعالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر در دومین جلسه کمیسیون طرح و برنامه شاهد و ایثارگر که امروز ۸ اردیبهشت‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: پرورش مدیران متعهد و لایق، هماهنگی تمامی دستگاه‌ها و نهادهای کشور در ارائه خدمات، بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های کشور برای نقش آفرینی، ۳ هدفی است که در اساسنامه ما در نظر گرفته شده است. 

وی افزود: در اساسنامه طرح شاهد، ما ۸ عضو در دولت شامل وزیر و معاون رئیس جمهور و ۴ سازمان داریم که از جمله دستگاه‌های عضو طرح شاهد هستند.

مدیرکل دبیرخانه شورایعالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر در این باره بیان کرد: امسال ۳ برنامه جدی را در برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در نظر گرفته‌ایم؛ تدوین سند راهبردی با رویکرد تحولی، طراحی مدل ارزیابی عملکرد دستگاه های عضو و تنظیم آیین نامه اجرایی و تدوین برنامه‌های اولویت‌دار جاری برای تصویب در ستاد برنامه ریزی و شورایعالی ۳ برنامه اصلی امسال ما است. 

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد جامعه هدف ما بانوان هستند و باید ویژه به آن پرداخت، خاطرنشان کرد: ما باید آسیب شناسی وضع موجود را داشته باشیم و نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت‌ها و تهدیدها را تحلیل کنیم.

فقیه افزود: در کمیسیون‌های تخصصی که از خردادماه شکل می‌گیرد، اعضاء کمیسیون‌ها کارشناسی دیده شده و تا پایان تیرماه سال جاری جلسه ۴ کمیسیون تخصصی تعلیم و تربیت، نخبگان و کسب و کار نوپا و دانش‌بنیان، پژوهش های فرهنگی و مدیران ایثارگر فردا باید برگزار شود.

وی با اشاره‌ به برنامه دوم این شورا در سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: طراحی مدل ارزیابی عملکرد و تنظیم آئین‌نامه اجرایی برنامه دوم امسال ما است که در دی‌ماه آماده‌سازی شد. 

مدیرکل دبیرخانه شورایعالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر گفت: برنامه سوم امسال نیز، تدوین برنامه‌های اولویت‌دار جاری برای تصویب در ستاد برنامه ریزی و شورایعالی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha