کد خبر 249895
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶

دیدار از یادمان های راهیان نور

دیدار از یادمان های راهیان نور

معاونت مالی و پشتیبانی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از یادمان های مستقر در فکه و خرمشهر دیدار و سرکشی به عمل آورد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ محمدعلی حاجی محمره «معاونت مالی و پشتیبانی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» به همراه مدیران مربوطه با حضور در سرزمین های نور از یادمان والفجر1 منطقه فکه و مقر عمار یاسر موزه مستقر در شهر خرمشهر دیدار و سرکشی به عمل آورد.  

حاجی محمره در این بازدیدها گفت: ما بر سفره ای که شهدا آماده کردند نشسته ایم و اگر رسالت خودمان در رابطه با شهدا را انجام ندهیم فردای قیامت باید پاسخگو باشیم.

وی اظهارداشت: شهیدان با اخلاص و دیانت جان شیرین خود را که ضامن زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی است فدا کردند تا این انقلاب متصل به نهضت بزرگ حضرت مهدی (عج) گردد.

وی در پایان گفت: در همین راستا و در جهت انجام ماموریت های محوله در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در محل یادمان های والفجر و مقر عمار یاسر حضور پیدا کردیم و اقداماتی را در جهت تعمیرات، نگهداری، ملزومات و اقلام مورد نیاز مکان های مذکور انجام دادیم تا ان شاالله با توجه به در پیش رو بودن ایام تابستان زمینه لازم را جهت حضور حداکثری ملت شهیدپرور ایران اسلامی در حد توان و امکانات خود فراهم کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha