کد خبر 248681
۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴

۱۴ مخل نظم و امنیت عمومی در ماهان دستگیر شدند

۱۴ مخل نظم و امنیت عمومی در ماهان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از شناسایی و دستگیری ۱۴ نفر از عاملان اخلال در نظم و امنیت عمومی در شهر ماهان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سرهنگ مهدی پورامینایی فرمانده انتظامی شهرستان کرمان افزود: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهر ماهان، ماموران انتظامی این بخش از اقدام چند نفر به قدرت نمایی و ضرب و شتم چند شهروند مطلع و دستگیری آنان را در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار داشت: در این راستا مأموران مخفیگاه متهمان را شناسایی و موفق شدند در چند عملیات ضربتی ۱۴ متهم دارای سابقه کیفری را دستگیر و از آنان تعدادی قمه و سلاح سرد و همچنین ۲ دستگاه موتورسنگین قاچاق کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان خاطرنشان کرد: اجرای طرح های مستمر ارتقاء امنیت اجتماعی در این منطقه گردشگری و دیگر مناطق حوزه استحفاظی شهر کرمان در دستور کار است.

۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح سه روزه پلیس کرمان کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمان نیز از کشف ۱۲۸ میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در یک طرح سه روزه در این استان خبر داد.

سردار ناصر فرشید در تشریح این خبر گفت: همزمان با ایام پایانی فروردین ماه سال جدید طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ۳ روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و استقرار شبانه روزی همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان در مجموع ۷۰دستگاه خودروی سبک و ۱۴ دستگاه خودروی سنگین توقیف و در بازرسی از آن ها انواع کالای قاچاق شامل فرآورده های نفتی، لوازم خانگی، احشام، مواد محترقه و دیگر کالاهای اساسی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۱۲۸ میلیارد و ۵۳۱میلیون ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این خصوص ۱۱۹ فقره پرونده برای ۱۲۴ متهم که قصد سودجویی با قاچاق این کالاها را داشتند تشکیل و تحویل مراجع قضایی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha