کد خبر 248577
۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸

حمله ژاوی به داور بازی با PSG

حمله ژاوی به داور بازی با PSG

سرمربی آبی و اناری‌ها عقیده دارد اشتباهات داوری عامل شکست تیمش در دیدار مقابل پاریس سن ژرمن بوده است.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برتری ۶ بر ۴ پاری‌سن‌ژرمن در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت در برابر بارسلونا ادامه یافت.. بازی رفت این ۲ تیم در ورزشگاه پارک دپرنس با نتیجه ۳ بر ۲ به سود بارسلونا به پایان رسیده بود و این بازی در ورزشگاه مونجوئیک بارسلونا، پیروزی چهار بر یک قهرمان فرانسه را به همراه داشت. در اوایل مسابقه رافینیا گل اول را برای بارسلونا به ثمر رساند اما در ادامه اخراج آرائوخو کار را برای بارسلونا با مشکل رو به رو کرد و پاری‌سن‌ژرمن توسط دمبله گل تساوی را به ثمر رساند. 

در ادامه و در دقایق ابتدایی نیمه دوم، ویتینیا گل دوم را برای پاریس به ثمر رساند و سپس بر روی یک ضربه پنالتی، امباپه گل سوم را زد. پس از آن امباپه بار دیگر موفق شد توپ را وارد دروازه کند تا پاری‌سن‌ژرمندر مجموع با برتری ۶ بر ۴  به دور بعد برسد.

ژاوی سرمربی بارسلونا و انریکه سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در مصاحبه خود درباره بازی سخن گفتند. ژاوی نارضایتی خود را از داوری نشان داد و انریکه عنوان کرد به تیمش افتخار می‌کند.

ژاوی در مصاحبه خود گفت: «تا زمانی که بازی با تعداد بازیکنان برابر در جریان بود، کنترل کار را در دست داشتیم اما اخراج آرائوخو برنامه‌ها را تغییر داد. بعد از آن بین تعویض یامال و پدری شک داشتم اما تصمیم گرفتم پدری را حفظ کنم تا کنترل بیشتری داشته باشیم. مهم نیست چه قدر درباره بازی حرف بزنیم، کارت قرمز همه برنامه‌ها را تغییر داد.»

او در ادامه سخنان خود درباره داوری گفت: «دوست ندارم درباره داوری بازی حرفی بزنم اما نمی‌توان در برابر آن سکوت کرد. به داور گفتم خیلی ضعیف کار کردی. داوری یک افتضاح کامل بود. دوست داشتم عادلانه و با تعداد نفرات برابر بازی کنیم. در لیگ قهرمانان اروپا قدرتمند بودیم. می‌توانم بگویم نمایش قابل توجهی داشتیم. سال آینده حتما با قدرت باز می‌گردیم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha