کد خبر 247791
۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲

استعفای بغض‌آلود نصرتی از مربی‌گری تراکتور

استعفای بغض‌آلود نصرتی از مربی‌گری تراکتور

محمد نصرتی از مربیگری در تراکتور استعفا کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ تراکتور امروز (جمعه) در جریان هفته بیست‌وسوم لیگ‌برتر ۴ بر یک مغلوب ذوب‌آهن شد. محمد نصرتی، مربی تراکتور بعد از بازی با اعلام خبر استعفایش اظهار کرد: آخرین بازی بود که مربی تراکتور بودم و همین جا می‌گویم خاک پای مردم آذربایجان و هواداران تراکتور هستم. خواهش می‌کنم که این صحبت‌های من را خیلی خوب گوش کنید.

او ادامه داد: در این که در این فصل هواداران‌مان یکسری رکوردها را از حیث هواداری جا به جا کردند و با حضورشان به همه دنیا نشان دادند که واقعا تراکتور چه تیم بزرگی است، در این شکی نیست.

او اضافه کرد: نکته‌ای که وجود دارد این است که من به عنوان بازیکن، کاپیتان و مربی هم بهترین لحظات را داشتم هم سخت‌ترین لحظات را. چه به عنوان بازیکن که توانستیم قهرمان جام حذفی شویم و البته بازی‌های سختی بود که نتوانستیم نتیجه بگیریم‌. در عرصه مربیگری هم تیم تا آستاته سقوط هم پیش رفته بود ولی هواداران پشت تیم بودند و به نحو شایسته از تیم حمایت کردند.

نصرتی گفت: امروز یکسری اتفاقات در زمین افتاد که من خودم را یک لحظه جای بازیکن گذاشتم و برای اعتراض، شکایت و گله‌مندی کلی شعار وجود دارد که در فرهنگ غنی آذربایجان وجود دارد. از عیبی یوخ که بعد ها یک سری شعارهای دیگر اضافه شد.

او اصافه کرد: یکسری شعارها در زمین داده شد که با گوش خودم شنیدم. اگر نمی‌شنیدم باور نمی‌کردم آن هم در حضور بانوان عزیز که شایسته فرهنگ هواداران و فرهنگ آذربایجان نبود. واقعا فوتبال این طور نیست که شما فقط دنبال نتیجه باشید. فوتبال برد و باخت و مساوی دارد ولی فوتبال نوعی زندگی است و ورزشگاه‌ها، جایگاه‌هایی هستند که مردم بیایند و لذت ببرند. یک هفته خیلی خوب یا بد را شروع کنند.

نصرتی بیان کرد: برای اتفاقات امروز تعجب زده شدم. من خودم را جای بازیکن قرار می‌دهم. بازیکن سرشار از استرس می‌شود و نمی‌تواند عملکردش را ارائه دهد.

او ادامه داد: خاک پای مردم آذربایجان و هواداران تراکتور بزرگ هستم ولی واقعا با این جو و شرایط نمی‌شود تراکتور به آن روزهایی که بخواهد برسد.

نصرتی افزود: با توجه به اتفاقات امروز شخصا اصلا برای من سنگین است که در چنین جوی قرار بگیرم. مخلص و نوکر مردم آذربایجان هستم ولی من یک درصد خودم را جای آن بازیکن قرار می‌دهم مگر انصاف و مردانگی این است. شما اختیار دارید هر کسی را تشویق کنید و به هر کسی ناسزا بگویید ولی این دور از انصاف است. من نوکر مردم آذربایجان هستم. فوتبال هم برد دارد هم باخت دارد و هم مساوی اما با این شرایط تراکتور بزرگ نمی‌شود. من نوکر همه‌تان هستم این آخرین بازی بود که اینجا بودم و قلبا آرزوی موفقیت و سربلندی برای تراکتور و مردم آذربایجان دارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha