کد خبر 246351
۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱

«حیات» گزارش می‌دهد؛

بلاتکلیفی نیمکت تیم امید؛ پاسخ منفی فرهاد، یحیی و علی منصور

بلاتکلیفی نیمکت تیم امید؛ پاسخ منفی فرهاد، یحیی و علی منصور

گزینه‌های مطرح هدایت تیم امید به پیشنهاد فدراسیون فوتبال پاسخ منفی دادند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ ماجرای نیمکت تیم امید هم بعد از قطع همکاری با رضا عنایتی که در پی ناکامی در صعود به المپیک رقم خورد همچنان لاینحل باقی مانده و فدراسیون فوتبال با گزینه‌های مد نظرش برای این نیمکت به توافق نرسیده است. در روزهای اخیر چند گزینه مطرح و سرشناس برای این تیم مطرح شد که طبق اخبار رسیده تا این لحظه هیچکدام پیشنهاد حضور در تیم امید را نپذیرفتند. 

مجید جلالی که به عنوان رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال انتخاب شده، مسئولیت سامان‌دادن به تیم‌های ملی پایه را برعهده دارد و در این زمینه او در حال رایزنی با اعضای هیات‌رئیسه است تا براساس گزینه‌های برگزیده شده، تکلیف نیمکت تیم‌های پایه را مشخص کند. سرنوشت تیم جوانان مشخص شده و حسین عبدی که روزهای موفقی را در تیم نوجوانان پشت سر گذاشت، به عنوان سرمربی جدید تیم جوانان انتخاب و طی روزهای آینده رسماً معرفی خواهد شد اما سرنوشت تیم امید همچنان نامشخص است.

پاسخ منفی یحیی

یحیی گل‌محمدی در طول روزهای گذشته به عنوان جدی‌ترین گزینه هدایت تیم امید نامش مطرح شده بود؛ آن‌هم در حالی‌که پیشتر نام گل‌محمدی در حوالی نیمکت فولاد خوزستان شنیده می‌شد. مجید جلالی، یک جلسه مذاکره با یحیی گل‌محمدی را تایید کرد اما پیگیری‌های بیشتر حکایت از آن دارد که در مقطع کنونی، گل‌محمدی تمایلی به حضور در تیم امید ندارد و هم با توجه به دستمزد کم و هم اولویت او برای حضور در فوتبال باشگاهی، سرمربی سابق پرسپولیس به درخواست مسئولان فدراسیون فوتبال پاسخ منفی داده و قصد پذیرش هدایت تیم امید را ندارد.

مجیدی برنمی‌گردد

فرهاد مجیدی که این روزها بدون تیم است و بعد از جدایی از اتحاد کلبا، شایعات زیادی پیرامون آینده کاری او مطرح شد، یکی دیگر از نام‌های به میان آمده برای هدایت تیم امید بود. مجیدی که تجربه کوتاه حضور در تیم امید به عنوان سرمربی را دارد و به‌واسطه اختلاف با حمید استیلی از سرمربیگری این تیم کنار کشید، در حال توافق با یک تیم اماراتی است و در مقطع کنونی تمایلی به بازگشت به فوتبال ایران و به‌ویژه تیم امید را ندارد و همین مسئله باعث شده تا پرونده حضور فرهاد مجیدی در تیم امید هم بسته شود.

منصوریان هم نپذیرفت

علیرضا منصوریان که در سالیان گذشته مربی بازیکن‌سازی نشان داده و از دوران حضورش در نفت تهران تا هنگام حضور در فولاد خوزستان تمایل ویژه‌ای به استفاده از بازیکنان جوان نشان داده، نامش به عنوان گزینه هدایت تیم امید مطرح شد.

این سرمربی پیش از این سابقه همکاری با تیم مذکور را داشته اما به ۲ دلیل قصد ندارد مسئولیتی را قبول کند.

عدم تخصیص منابع مالی لازم که روی دستمزد سرمربی و کادر فنی هم تاثیرگذار است و دومین دلیل عدم تعامل باشگاه‌ها با تیم امید جهت در اختیار قراردادن بازیکن. با این اوصاف منصوریان که پیش از این هم روی نیمکت تیم ملی نشسته با توجه به ادامه مشکلات پیشین انگیزه‌ای برای قبول مسئولیت در این تیم ندارد.

چمنیان نزدیک ترین کزینه

سران فدراسیون فوتبال در پایان سراغ یک گزینه خوشنام در زمینه کار در تیم‌های پایه رفته‌اند. عباس چمنیان که پیش از این سابقه کار در تیم‌های پایه را داشته و نتایج خوبی کسب کرده است جدی‌ترین گزینه نیمکت تیم امید است. 

وی در حال حاضر جدی‌ترین گزینه هدایت تیم امید ایران است و او که در عرصه پایه، جزو مربیان شاخص و بازیکن‌ساز محسوب می‌شود، در حال مذاکره با مسئولان فدراسیون فوتبال است و احتمال حضور او در تیم امید دور از ذهن نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha