کد خبر 245986
۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰

معاون وزیر اقتصاد در گفتگو با «حیات» تشریح کرد؛

سرنوشت خودروهای لوکس فوتبالیست ها در گمرک

سرنوشت خودروهای لوکس فوتبالیست ها در گمرک

معاون وزیر اقتصاد گفت: مزایده خودروهای لاکچری که فوتبالیست های سابق اقدام به واردات آنها کرده بودند ازسوی سازمان اموال تملیکی برگزار و فروخته شد.

سید عبدالمجید اجتهادی، معاون وزیر اقتصاد و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی حیات در مورد متروکه شدن خودروها و کالاها ازسوی این سازمان گفت: خودروها و کالاهایی که متروکه شوند با گذشت زمان به مزایده گذاشته خواهند شد.

مزایده خودروهای لوکس فوتبالیست های سابق

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: به طور مثال، پیش از این فوتبالیست های سابق (البته نه فوتبالیست های اخیر) خودروهایی وارد کرده بودند که به دلیل مشکلات ترخیص متروکه شد.

اجتهادی ادامه داد: این خودروهای لوکس به مزایده رفت و فروخته شد.

نگهداری خودروهای لوکس توسط افرادی خاص

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در پاسخ به سوال «حیات» مبنی بر اینکه گفته می شود خود فوتبالیست ها یا افراد خاص در این مزایده ها شرکت و اقدام به خرید کالاها و خودروهای خود از سازمان اموال تملیکی می کنند، گفت: افراد مختلف اقدام به شرکت در این مزایده ها می کنند.

اجتهادی افزود: اینکه می گویند خود فوتبالیست ها این خودروها را می خرند، درست نیست و افرادی این خودروها را می خرند که بالاترین قیمت را در مزایده پیشنهاد دهند.

وی ادامه داد: البته گفتنی است افرادی کالا یا خودرویی که محدودیت ورود دارد را می خرند که می توانند این کالاها و خودروها را نگهداری کنند تا بعدا به قیمتی که می خواهند بفروشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha