کد خبر 243734
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲

اندیشه‌های اوسمار برای ادامه نوار پیروزی‌ها؛

رونمایی از آخرین ترکیب احتمالی پرسپولیس پیش از دربی

رونمایی از آخرین ترکیب احتمالی پرسپولیس پیش از دربی

پرسپولیس در شرایطی به مصاف فولاد خوزستان می‌رود که کادرفنی تیم نگاهی به دیدار حساس هفته آینده مقابل استقلال دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ در ادامه رقابت‌های هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر و از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی تهران شاهد تقابل دو تیم فوتبال پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان خواهیم بود. 

پرسپولیسی ها که پس از تغییرات کادرفنی در نیم فصل، کار خود را با هدایت اوسمار با عملکرد ضعیف و شکست مقابل آلومینیوم اراک شروع کردند دو پیروزی ارزشمند و حیاتی به ترتیب برابر تراکتور تبریز و ذوب‌آهن اصفهان دست پیدا کرده تا شرایط خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشنت و در ادامه در جام حذفی هم نتیجه خوبی مقابل نفت و گاز گچساران گرفتند تا به پشتوانه سه برد پیاپی پا به دیدار امروز بگذارند. 

پرسپولیس در پنج بازی اخیر خود مقابل فولاد در ٢ بازی برابر این تیم به برتری رسیده است و یک بازی نیز با نتیجه مساوی خاتمه یافته و در ٢ دیدار نیز متحمل شکست برابر این تیم خوزستانی شده است .

فولادی‌ها هم که فصل خوبی تا اینجای کار سپری نکردند، در هفته‌های اخیر با هدایت احمد آل‌نعمه به میدان رفته و کمی شرایطشان نسبت به قبل بهتر شده است. 

پرسپولیس ٣۶ امتیازی در آستانه شهرآورد تهران، در این بازی با توجه به شرایط جدول و حضور استقلال تهران در صدرجدول رده بندی می‌کوشد تا با دست پر آماده تقابل با رقیب دیرینه خود شود. اوسمار ویرا سرمربی قرمزها در این بازی مرتضی پورعلی گنجی، یاسین سلمانی، علی نعمتی و گئورگی گولسیانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

در این دیدار مثل همیشه و بعد از یک هفته غیبت به دلیل محرومیت، علیرضا بیرانوند را در درون قفس توری پرسپولیس قرار خواهد گرفت. در خط دفاع هم با توجه به مصدومیت دو مدافع میانی تیم، محمد حسین کنعانی‌زادگان و فرشاد فرجی در قلب خط دفاعی قرار می‌گیرند. در غیاب علی نعمتی هم عبدالکریم حسن در سمت چپ خط دفاعی قرار می‌گیرد و دانیال اسماعیلی‌فر نیز در سمت راست خط دفاع بازی خواهد کرد.

مسعود ریگی هافبک دفاعی سرخپوشان در بازی امروز است و سروش رفیعی نیز یک خط جلوتر و در میانه میدان طراح حملات سرخ پوشان خواهد بود. اوستون اورنوف و مهدی ترابی نیز دو هافبک رو به جلو و متمایل به کناره‌ها هستند و جلو تر از آنها امید عالیشاه به عنوان کاپیتان پرسپولیس بازی می‌کند. عیسی آل کثیر نیز به عنوان مهاجم تمام کننده در این بازی حضور خواهد داشت. 

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر فولاد خوزستان :

علیرضا بیرانوند ، فرشاد فرجی، حسین کنعانی‌زادگان ، عبدالکریم حسن ، دانیال اسماعیلی فر ، مسعود ریگی ، سروش رفیعی ، اوستون اورونوف ، مهدی ترابی ، امید عالیشاه ، عیسی آلکثیر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha