کد خبر 240879
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۵

برنامه‌های رویداد فن‌آورانه دانشجویی میکروالکترونیک اعلام شد

برنامه‌های رویداد فن‌آورانه دانشجویی میکروالکترونیک اعلام شد

دومین رویداد ملی فن‌آورانه میکروالکترونیک روزهای 8 و 9 اسفندماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ مرکز نوآوری شروع با همکاری معاونت پژوهش و فن‌آوری دانشگاه شهید بهشتی اقدام به برپایی این رویداد فن‌آورانه می‌کند.

سلسه رویدادهای فن‌آورانه میکروالکترونیک با هدف آشنایی دانشجویان رشته‌های مرتبط از جمله برق، شیمی، فیزیک، الکـترونیک، کامپیوتر و مکانیک با این فن‌آوری در دانشگاه‌های مختلف برگزار می‌شود که اولین دوره آن در دانشگاه تهران برگزار شد.

در این رویدادها علاوه بر ارائه ایده‌ها و پیشنهادات پژوهشی به دانشجویان، در زمینه تولید ادوات میکروالکترونیک، کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی جهت آموزش دانشجویان و بهره‌گیری آنها از تجربیات صنعتگران این حوزه برگزار می‌شود.

کارگاه‌های فن‌آوری تجهیزات خلا در میکروالکترونیک، مبتنی بر محلول برای ساخت افزاره های میکروالکترونیک و روش‌ها و تجهیزات مشخصه‌یابی در فن‌آوری میکروالکترونیک از جمله برنامه این رویداد است که ۸ اسفند برگزار می‌شود، همچنین کارگاه شبیه‌سازی افزاره‌های نیمه هادی ۹ اسفندماه برپا خواهد شد.

نشست تخصصی از دیگر برنام‌های این رویداد است که با حضور متخصصان و فعالان صنعتی، منتورینگ و راهبری اختصاصـی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha