کد خبر 240604
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

هفته شانزدهم لیگ برتر؛

تشریح آخرین وضعیت استقلال برای دیدار با صنعت نفت آبادان

تشریح آخرین وضعیت استقلال برای دیدار با صنعت نفت آبادان

جواد نکونام در اولین دیدار خود در نیم فصل دوم از ستاره ازبکستانی استقلال رونمایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال استقلال تهران در اولین دیدار خود در نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم عصر امروز جمعه در خانه میزبان تیم فوتبال صنعت نفت آبادانی است که نیم فصل اول خوبی را پشت سر نگذاشته است و با تغییر کادر فنی پا به رقابت‌های نیم فصل دوم خواهد گذاشت.

جواد نکونام سرمربی آبی‌های پایتخت با توجه به جدایی سعید مهری و مصدومیت و غیبت کوین یامگا که فصل را از دست داد، باید دست به تغییرات بزند و از بازیکنان جدید خود مانند سیلوا و ماشاریپوف در ترکیب استفاده کند. ضمن اینکه میلاد فخرالدینی تنها یک روز مانده به دیدار صنعت نفت به جمع آبی پوشان اضافه شده است و تمرینی با آنها نداشته و بعید است امروز برای استقلال بازی کند.

بازگشت بازیکنان مصدوم مانند محمدحسین مرادمند و ایمان سلیمی هم خیال سرمربی آبی‌ها را راحت کرده است تا از بازیکنانی که مد نظرش است به راحتی استفاده کند.

سیدحسین پس از بازگشت از قطر، می‌خواهد کارش در لیگ را با کلین شیت آغاز کند. او امیدوار بود که در جام ملت‌های آسیا به میدان برود ولی این فرصت نصیب او نشد.

با وجود بازگشت سیلوا، ممکن است که نکونام از سه مدافع قبلی خود استفاده کند. محمدحسین مرادمند و ایمان سلیمی پس از مدت‌ها و با برطرف شدن مصدومیت، می‌توانند بازی کنند. آرمین سهرابیان نیز مدافع سوم استقلال خواهد بود.

روزبه چشمی می‌تواند پس از مدت‌ها در خط میانی و به عنوان هافبک دفاعی انجام وظیفه کند. مهدی مهدی پور در کنار او خواهد بود آرش رضاوند نیز جلوتر از آنها به بازی می‌پردازد.

با مصدومیت تلخ یامگا، صالح حردانی در نقش وینگ بک راست بازی می‌کند. در سمت چپ نیز ابوالفضل جلالی وظایف مشابهی را برعهده دارد.

و بالاخره اینکه در خط حمله، نکونام از مهرداد محمدی در کنار گوستاوو بلانکو استفاده می‌کند تا دو بازیکنی که در بازی‌های تدارکاتی آماده نشان داده بودند، امید اصلی گلزنی تیم محسوب شوند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر صنعت نفت:

سیدحسین حسینی – محمدحسین مرادمند – ایمان سلیمی – آرمین سهرابیان – روزبه چشمی – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – آرش رضاوند – مهدی مهدی پور – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha