کد خبر 240447
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱

صادقی: ملوان تقویت شده؛ برای سپاهان آروزی موفقیت دارم

صادقی: ملوان تقویت شده؛ برای سپاهان آروزی موفقیت دارم

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ملوان نسبت به نیم‌فصل اول تقویت شده و تیم بهتری در اختیار دارد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ ابراهیم ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و ملوان اظهار داشت: فردا نیم‌فصل دوم شروع می‌شود و ما می‌دانیم که ملوان نسبت نسبت به نیم‌فصل اول تقویت شده و توانسته که چند بازیکن سرباز جذب کند و تبدیل به تیم بهتری شده است.

وی افزود: ما فردا در شهر و زمین خودمان بازی داریم و هدف‌مان این است که پیروز شویم. ما به دنبال ارتقای سطح کیفی تیم هستیم و با این انگیزه تمرین می‌کنیم و از همه بازیکنان تشکر می‌کنم که با تمام توان تلاش می‌کنند و امیدوارم فردا پیروز شویم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به عملکرد ذوب‌آهن در نقل و انتقالات زمستانی گفت: ما با توجه به بازی‌هایی که در نیم‌فصل اول انجام دادیم و آنالیزی که روی تیم داشتیم، سعی کردیم در پست‌های مورد نیاز تیم را تقویت کنیم، همان طور که می‌دانید دو بازیکن‌مان سرباز شدند و بازیکنان دیگری هم از تیم جدا شدند که از آنها تشکر می‌کنم. به نظر خودم بازیکنان خوبی جذب کردیم‌ و برای هماهنگی به زمان نیاز دارند قطعا می‌توانند به تیم کمک کنند.

وی در پایان برای سپاهان مقابل الهلال آرزوی موفقیت کرده و گفت: بازی سپاهان و الهلال یک مسابقه ملی است و امیدوارم که تماشاگران از این تیم حمایت کنند و نماینده ایران مقابل الهلال موفق باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha