کد خبر 239860
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

رفت و روب مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن بعد از پایان مراسم

رفت و روب مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن بعد از پایان مراسم

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از رفت و روب مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن بعد از پایان مراسم خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن و در استودیو انقلاب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 10 هزار نیروی خدمات شهری و 13 هزار نیروهای فضای سبز در شهر تهران داریم که بخش عمده ای از آنها حین و بعد از راهپیمایی مشغول انجام وظیفه هستند.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم شهر تهران در راهپیمایی 22 بهمن افزود: حضور انبوه مردم از میدان حسین(ع) تا میدان آزادی نیاز به برنامه‌ریزی قبل و حین و بعد از راهپیمایی دارد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران تصریح کرد: مناطق درگیر و عملیاتی در میدان، مناطق6، 7،  9  و 10 هستند که میزبان اصلی مردم در راهیپمایی هستند و سایر مناطق پشتیبان و همکار این مناطق هستند، البته سایر مناطق در  جای جای مسیر راهپیمایی حضور دارند.

نظری گفت: امسال به همت همه همکاران من در معاونت خدمات شهری در چهارراه ولیعصر مجتمع پایانه بهشت زهرا(س) غرفه‌های شهروندی و آموزش‌های شهروندی با حضور مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهر تهران حضور جدی دارند؛ در این غرفه از مردم استقبال صورت می‌گیرند و برنامه‌ها و کلیپ‌های آموزشی به فرزندان ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حین مراسم خدمت‌رسانی و زیباسازی و ایمنی مسیر و آتش‌نشانی انجام می‌شود البته این کارها در کنار وظایف ارگان‌های نظامی و امنیتی است.

معاون شهردار تهران افزود: وقتی مراسم به پایان می‌رسد باید همه  شرایط به قبل بازگردد و غرفه‌ها و داربست‌ها جمع‌آوری شود و نظافت شهر مانند قبل شود و اقدامات تنظیف بلافاصله بعد از مراسم انجام شود و ظرف چند ساعت شهر را به شرایط قبل باز می‌گردانند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha