کد خبر 239005
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۶

جام ملت‌های آسیا 2023 – قطر؛

سرمربی تاجیکستان تحت تاثیر بازی ایران/ یکی از بهترین تیم‌های جام هستید

سرمربی تاجیکستان تحت تاثیر بازی ایران/ یکی از بهترین تیم‌های جام هستید

سرمربی تیم ملی فوتبال تاجیکستان که عملکرد بسیار خوبی به همراه این تیم در جام ملت‌های 2023 داشت، اعلام کرد که تحت تاثیر بازی ایران قرار گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی حیات، پیتر شگرت سرمربی تیم ملی فوتبال تاجیکستان با اشاره به شرایط جام ملت‌های آسیا و نتایجی که تاجیکستان به‌دست آورد، تاکید کرد: فکر می‌کنم موفقیت برای ما زمانی بود که می‌توانستیم به جمع ۴ تیم برتر آسیا برویم، اول از همه باید بگویم این بهترین دوره جام ملت‌ها بود.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم بازیکنان من عملکرد بسیار خوبی در این جام داشتند و ما یک شگفتی برای مردم ایجاد کردیم و این باعث خوشحالی من است.

سرمربی تیم ملی فوتبال تاجیکستان افزود: جام برای ما بسیار جالب شروع شد در بازی اول ۱۰ تماشاگر داشتیم اما در بازی‌های بعدی این روند تغییر کرد. در بازی مقابل امارات همه ظرفیت‌های ما پر شده بود و در طول جام، همه تیم ما را دوست داشتند و این خیلی به ما کمک کرد.

شگرت همچنین گفت: از قبل هم تاکید داشتم که ایران یکی از بهترین تیم‌های جام است. ایران خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند و من تحت تاثیر بازی تیم ایران هستم اما در بازی با قطر کار سخت است چراکه دو تیم مدعی جام به مصاف هم می‌روند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha