کد خبر 238623
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳

جام ملت‌های آسیا؛

بیرانوند: تیم بزرگ ژاپن باید به خانه برگردد / ما فقط به فکر خوشحالی مردم بودیم

بیرانوند: تیم بزرگ ژاپن باید به خانه برگردد / ما فقط به فکر خوشحالی مردم بودیم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم بزرگ ژاپن که یکی از مدعی‌های قهرمانی بود باید به خانه برگردد. ما به تنها چیزی که فکر می‌کردیم خوشحالی مردم بود و می‌دانستیم که مردم‌مان از ما انتظار دارند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران بعد از برتری تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی ژاپن اظهار داشت: من قبل از بازی نیز گفته بودم که حیف است که یکی از این تیم‌ها حذف شوند. خوشحالم که در این رقابت‌ها ماندیم. تیم بزرگ ژاپن که یکی از مدعی‌های قهرمانی بود باید به خانه برگردد. به قول قلعه‌نویی ما باید تا فردا قبل از تمرین فقط خوشحال باشیم و بعد از آن تمرکزمان را روی بازی بعدی بگذاریم.

وی در رابطه با اینکه آیا فکر می‌کردید که ایران به بازی برگردد اظهار داشت: اصلا شک نکنید، این انرژی که من از بازیکنان در رختکن دیدم شک نداشتم که به بازی برمی‌گردیم. ما به تنها چیزی که فکر می‌کردیم خوشحالی مردمان بود و می‌دانستیم که مردمان از ما انتظار دارند. همانطور که مشاهده کردید بعد از دریافت گل نیز عالی کار کردیم و به این باور رسیدیم که می‌توانیم به ژاپن گل بزنیم و حتی آن‌ها را شکست دهیم. فکر می‌کنم اگر هر تیمی به جای ما بود بعد از گل تساوی عقب می‌کشید اما ما باور داشتیم که می‌توانیم ژاپن را شکست دهیم. دست تک تک بچه‌ها را می‌بوسم و نشان دادند لیاقت‌شان این است که دست پر به ایران بازگردند.

دروازه‌بان تیم ملی درباره اینکه راز پیروزی تیم ایران چه بوده است، تصریح کرد: راز پیروزی ما همدلی بود. با قلب‌مان و برای پرچم کشورمان بازی کردیم. می‌دانستیم ژاپن بازیکنان بزرگی دارد، اما ما هم بازیکنان بزرگی داریم و با قلب‌مان بازی کردیم.

بیرانوند راجع به شانس قهرمانی تیم ایران عنوان کرد: ما از روز اول آمدیم که هفت بازی انجام دهیم. تا الان پنج بازی انجام دادیم و ان‌شاءالله دو بازی دیگر هم انجام می‌دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha