کد خبر 237556
۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۵

خانواده شهدا به دیدار مادر شهید فائزه رحیمی رفتند + فیلم

خانواده شهدا به دیدار مادر شهید فائزه رحیمی رفتند + فیلم

گروهی از خانواده‌های شهدا در حرکتی خودجوش به دیدار خانواده شهید فائزه رحیمی رفته تا تسلی بر دل داغدارش بوده و با او پیمان ببندند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ گروهی از مادران، همسران و فرزندان شهدا در حرکتی خودجوش با نام کاروان خانواده شهدای «گروه زینبیون» به نمایندگی از طرف خانواده بزرگ شهدا به دیدار خانواده هایی می روند که داغ از دست دادن عزیزشان تازه بر دلشان نشسته است و برای تسلی آنان در آنجا حضور می یابند.

یکی از این خانواده‌ها، خانواده خلبان شهید شیرودی از شهدای جنگ تحمیلی بود که در این دیدار با اشاره به این مطلب که من خادم خانواده شهدا هستم گفت: ما سال‌هاست که این کار را انجام داده و به دیدار خانواده شهدا می‌رویم تا با آنان عهد و پیمان ببندیم و بگوییم ما راه شهدا را ادامه می‌دهیم و زینب‌وار راهشان را ادامه خواهیم داد.

خواهر شهیدان قریشی با اشاره به این موضوع که 7 عضو خانواده شان در راه حق به شهادت رسیده اند؛ گفت: امروز توفیقی شد تا به دیدار مادر شهید فائزه رحیمی آمده و به قلب ایشان تسلی بدهیم؛ اما ایشان به ما روحیه دادند.

خواهر شهید مدافع حرم محمد کامران نیز با اشاره به این موضوع که شهادت پیراهنی است که بر تن هر فردی نخواهد نشست، بیان کرد: در سنگر اسلام شهادت جنسیت نمی شناسد و اینگونه نیست که فقط مردان در عرصه نبرد باشند بلکه ما زنان نیز در این مسیر گام برخواهیم داشت و فائزه رحیمی نمونه ای از زنان و دختران این سرزمین است.

مادر شهید فائزه رحیمی نیز با ابراز خرسندی  از حضور خانواده شهدا در منزلشان، به روزی که فائزه شهید شد اشاره کرد و گفت: زمانی که فائزه در کرمان بود ما هرچقدر با او تماس گرفتیم نتوانستیم با او صحبت کنیم و هر چقدر تماس می‌گرفتیم جواب نمی‌داد تا اینکه برادرم با تلفنش تماس گرفت و آقایی که پشت خط بود، گفته بود صاحب این گوشی شهید شده است.

لازم به ذکر است؛ این خانواده‌های شهدا که شامل خواهر شهید ابراهیم هادی، خواهر شهید خلبان شیرودی، همسر شهید مهدی زین‌الدین، مادر شهید مجید قربانخانی، مادر شهید مصطفی علیدادی، همسر شهید مهدی باکری، مادر و خواهر شهید عجمیان، مادر آرمان علی‌وردی، مادر شهید اسداللهی و دیگر خانواده های شهدا هستند، تاکنون به دیدار خانواده شهدایی چون شهید الداغی در سبزوار، شهید داوود افشاری، شهید اسماعیل رضایی، شهیدان حسین‌جانی، شهید محبی شهید هلی وردی عجمیان شهیدان امیر احمدی و... رفته و با آنان عهدی دیگر بسته‌اند.

در پایان این دیدار گروه سرود دختران مدرسه شاهد برای ادای احترام به شهید فائزه رحیمی و تجدید پیمان با او به اجرای سرودی در این زمینه پرداختند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha