کد خبر 237390
۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵

نیازمند: سوریه دنبال دفاع و ضد حمله است/ تیم یکدستی داریم

نیازمند: سوریه دنبال دفاع و ضد حمله است/ تیم یکدستی داریم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: سوریه تیم خوبی است و در بازی با ایران با سازماندهی در خط دفاع دنبال ضد حملات خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ هی به سلامت گذر کردیم. یکسری کم و کسری وجود داشت و امیدوارم مرحله بعدی را با کمترین اشتباه پشت سر بگذاریم.

وی در مورد دیدار با سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: بازی‌های گذشته می‌تواند درس خوبی برای ما باشد چون دیدیم تیم‌هایی که توقعی از آنها نمی‌رفت چطور مقابل قدرت‌های آسیا عمل کردند. سوریه تیم خوب و قدرتمندی است و اگر اشتباه نکنم فقط یک گل خورده است. می‌دانیم سوریه دنبال سازماندهی است که تا دفاع کند و چشم به ضد حملات داشته باشد. باید تمام تمرکزمان را به کار ببریم و کمترین اشتباه را داشته باشیم.

دروازه‌بان تیم ملی در خصوص همدلی بین بازیکنان و کادرفنی عنوان کرد: این رفاقت و همدلی در گذشته بوده و الان بیشتر شده است و می‌توانید در زمین و بیرون ببینید. تیم یکدستی در این مسابقات داریم.

نیازمند در پاسخ به این سؤال که بازیکنان تیم ملی چه تفکری در رابطه با بازی با سوریه دارند، گفت: تفکر همه چه بازیکنان باتجربه و چه جوان این است که می‌دانیم بازی ساده‌ای نداریم. تیم کوچکی در این مسابقات نداریم و نباید حریف‌مان را دست کم بگیریم و باید تمام انرژی‌مان را برای این مسابقه به کار ببریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha