کد خبر 236881
۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

میراسماعیلی خبر داد:

احتمال کسب سهمیه برای جودوی ایران در المپیک پاریس

احتمال کسب سهمیه برای جودوی ایران در المپیک پاریس

رئیس فدراسیون جودو از احتمال کسب یک سهمیه برای جودوی ایران در المپیک پاریس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ آرش میراسماعیلی در حاشیه ضیافت سده المپیک در مورد میزبانی قهرمانی آسیا و آخرین وضعیت جودوی ایران اظهار کرد: کادر فنی بزرگسالان برای مسابقات آسیایی و جهانی انتخاب شده‌اند و از شنبه اردوها شروع می‌شود.

او افزود: جودوی ایران چهار سال از رقابت‌ها دور مانده و امتیازهای رنکینگ را از دست داده است اما طبق وعده رییس فدراسیون جهانی احتمال کسب یک وایلدکارت برای جودوی ایران وجود دارد و قرار است با کمیته بین‌المللی المپیک در اردیبهشت ماه سال آینده نامه‌نگاری صورت گیرد.

رییس فدراسیون جودو با اشاره به اینکه تمام تلاشش را می‌کند تا این رشته از مسابقات گرنداسلم، گرندپریکس، آسیایی و جهانی جا نماند و امتیازها را جمع‌آوری کند، گفت: باعث افتخار است که جودوی ایران بتواند در المپیک حضور یابد و این مسئله قدرت کشور را علی‌رغم دوری چهارساله می‌رساند.

میراسماعیلی ادامه داد: اواخر خرداد در کیش مسابقات قهرمانی آسیا را خواهیم داشت و این میزبانی استحکام و قدرت جودوی ایران را نشان می‌دهد و آشتی خوبی برای جودوی ایران با دنیا خواهد بود و در رده جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود. در مسابقات قهرمانی جهان دو طلا و یک برنز را کسب کردیم و در بخش تیمی دوم جهان شدیم.

او افزود: فدراسیون جهانی مربی خارجی را به ما معرفی کرده و هزینه آن با فدراسیون جهانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha