کد خبر 236113
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸

برنده سیمرغ بلورین نقش مکمل مرد جشنواره فجر در گفتگو با «حیات»:

هرچه داریم از شهدا است/ نوجوانی من با صدای توپ و تانک گذشت

هرچه داریم از شهدا است/ نوجوانی من با صدای توپ و تانک گذشت

سلیمانی گفت: معتقدم هر چه داریم و سرزمینمان اگر وجود دارد و دست بیگانه نیفتاده بخاطر وجود شهدا بوده است. اگر آینده هم اثر خوبی داشته باشم به شهدا و مردم عزیزمان تقدیم می کنم

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ چندی پیش نادر سلیمانی برنده سیمرغ بلورین نقش مکمل مرد در جشنواره فیلم فجر چهلم؛ در اکران فیلم سینمایی «ضد» که درشهر اهواز برگزار شده بود؛ به خانواده شهدا ابراز ارادت کرده و بیان کرد تمام جوایزی که کسب کردم را تقدیم خانواده شهدا می‌کنم.

نادر سلیمانی برنده سیمرغ بلورین نقش مکمل مرد در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات با تاکید بر این موضوع که اگر در آینده جایزه ای دریافت کنم حتما آن را به شهدا و خانواده های آنان تقدیم می کنم گفت: من برای خانواده شهدا احترام قائلم و معتقدم شهدا شریف ترین و پاکترین انسانهایی بودند که از سرزمینمان دفاع کردند.

وی ادامه داد: جایزه من نه برای شهدا عایدی دارد و نه آنقدر ارزشمند است؛ معتقدم شهدا جایزه خود را از خداوند دریافت کرده اند. معتقدم هر چه داریم و سرزمینمان اگر وجود دارد و دست بیگانه نیفتاده بخاطر وجود شهدا بوده است. اگر آینده هم اثر خوبی داشته باشم به شهدا و مردم عزیزمان تقدیم می کنم در واقع این عزیزان جانشان را خالصانه برای مردم تقدیم کردند.

برنده سیمرغ بلورین نقش مکمل مرد در جشنواره چهلم بیان کرد: نوجوانی من با صدای خمپاره و توپ و تانک گذشت و با مفهوم جنگ آشنا هستم. خاطره ای از جنگ در ذهنم دارم که بسیار تاثیرگذار بود. پیرمردی کوچه پشت منزل ما بود. نام آن پیرمرد ابوصالح بود. وی ویترین کوچکی داشت که در آن یخ در بهشت، آبنبات و ... میفروخت. در زمان بمباران درست همان نقطه را زدند و از آن پیرمرد جز یک ویترین هزارتکه شده چیزی باقی نماند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha