کد خبر 235900
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

هدیه ارزشمند قلعه‌نویی به مسی در مراسم The Best فیفا

هدیه ارزشمند قلعه‌نویی به مسی در مراسم The Best فیفا

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران عقیده دارد مسی بهترین بازیکن سال 2023 دنیاست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ شب گذشته مراسم برترین‌های فوتبال دنیا تحت عنوان The Best که هر ساله از سوی فیفا برگزار می‌شود انجام شد و طی آن برترین‌های سال 2023 فوتبال انتخاب و معرفی شدند. این انتخاب به واسطه رای گیری از کاپیتان‌ها، سرمربیان، نماینده‌های رسانه و هواداران منتخب هر کشور برگزار می‌شود و در هر بخش فردی که بیشترین رای را به خودش اختصاص داده صاحب عنوان خواهد شد.

در بخش برترین بازیکنان که رقابت میان لیونل مسی، ارلینگ هالند و کیلیان امباپه بود، اتفاق جالبی افتاد و آن هم تساوی مسی و هالند در آرا بود که هر کدام با 48 رای به رقابت با یکدیگر پرداختند که به همین دلیل تعداد آرای 5 امتیازی هرکدام که از سوی کاپیتان‌ها ارائه شده بود به عنوان فاکتور دوم مورد شمارش قرار گرفت که در اینجا مسی 13 به 11 از هالند جلو بود و به این واسطه توانست جایزه مرد سال فوتبال دنیا را از فیفا دریافت کند.

از ایران هم امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی و احسان حاج صفی به عنوان کاپیتان تیم ملی در این مراسم حق رای داشتند که حاج صفی به هالند و قلعه‌نویی به مسی رای داده بود و این دو تاثیر خود را در این انتخاب گذاشتند. سرمربی ایران اولین رای خود را در جایزه بهترین بازیکن دنیا به لیونل مسی داد. رای دوم و سوم قلعه نویی در این مراسم کوین دی بروین و ارلینگ هالند رسید.

بدین ترتیب لیونل مسی با رای امیر قلعه‌نویی و 47 نفر دیگر با هالند به آرای تساوی رسید و در نهایت به عنوان برترین بازیکن سال انتخاب شد تا به نوعی سرمربی تیم ملی ایران در کسب آخرین افتخار احتمالی فردی بین المللی لیونل مسی نقش ایفا کرد و به نوعی این عنوان را به ستاره آرژانتینی هدیه داد.

هدیه ارزشمند قلعه‌نویی به مسی در مراسم The Best فیفا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha