کد خبر 235834
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷

حماس: عملیات در تل‌آویو پاسخ طبیعی به تجاوزات اشغالگران است

حماس: عملیات در تل‌آویو پاسخ طبیعی به تجاوزات اشغالگران است

جنبش حماس امروز دوشنبه عملیات ضدصهیونیستی در تل‌آویو را که منجر به کشته و زخمی شدن چند صهیونیست شد، پاسخی طبیعی به قتل‌عام و تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین عنوان کرد.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد «عملیات شهادت‌طلبانه قهرمانان فلسطین در منطقه رعنانا در تل‌آویو پاسخی طبیعی به کشتارهای اشغالگران نازی و تجاوزات مداوم آن به مردم فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه است».

عصر امروز یک فلسطینی در منطقه «رعنانا» در تل‌آویو ابتدا با سلاح سرد و سپس با خودرو به صهیونیست‌ها حمله کرد که یک کشته و ۱۷ زخمی بر جای گذاشت.

حماس اعلام کرد: قهرمانان ملت فلسطین و نیروهای مقاومت از رفح گرفته تا جنین به دفاع از این ملت، سرزمین فلسطین و مقدسات آن در مقابله با دشمن نازی جنایتکار ادامه خواهند داد و خون کودکان و غیرنظامیان بی‌دفاع که ماشین جنگی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و نوار غزه ریخته، لعنتی برای اشغالگر و شهرک‌نشینان ترور آن خواهد بود که هیچ گونه امنیتی در سرزمین اشغالی فلسطین نخواهند داشت.

این جنبش در بیانیه خود از ملت انقلابی فلسطین در سراسر کرانه باختری و قدس خواست در وضعیت آماده‌باش قرار  بگیرند و تا زمان آزادی سرزمین فلسطین و مقدسات آن و نیز تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس با قدرت به مبارزه و انقلاب ادامه دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha