کد خبر 235411
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

«حیات» گزارش می‌دهد؛

خرید جدید استقلال از انگلیس می آید

خرید جدید استقلال از انگلیس می آید

یکی از ستاره‌های فهرست جواد نکونام ممکن است خرید زمستانی استقلال باشد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ باشگاه استقلال این روزها در تلاش است تا با بازیکنان مد نظر جواد نکونام برای خرید در پنجره زمستانی به توافق برسد و مذاکراتی در این زمینه صورت گرفته است. اگرچه فهرست پرو  پیمان نکونام کمی دست نیافتنی به نظر می‌رسد ولی شاید یکی از این گزینه‌های مطرح و سرشناس برخلاف انتظار در زمستان راهی لیگ ایران شده و در نیم فصل دوم لباس استقلال را بپوشد.

ماجرا در خصوص اللهیار صیادمنش است، ستاره سابق استقلال که این روزها در هال سیتی توپ می‌زند و از فهرست قلعه‌نویی برای جام ملت‌های آسیا هم جا مانده است. او که شرایط سنی خیلی خوبی دارد در فهرست انتقال قرضی از هال سیتی قرار گرفته و ای نباشگاه قصد دارد مهاجم جوانش را موقتاً به باشگاه دیگری منتقل کند.

لیام روزنیور، سرمربی هال سیتی در این خصوص به رسانه هال لایو انگلیس گفت: اللهیار به جدایی قرضی از هال سیتی نزدیک است و ما با قرض دادن این بازیکن به باشگاهی دیگر موافقت کرده‌ایم. فکر می‌کنم او به زمان کافی برای بازی کردن همیشگی نیاز دارد تا اعتماد به‌ نفس خود را مجدداً پیدا کند. ما در نقل‌وانتقالات زمستانی برای جذب جایگزین صیادمنش اقدام می‌کنیم.

بدین ترتیب این بازیکن در آستانه جدایی از تیمش قرار دارد و فرصت خوبی برای استقلال است تا حداقل تا پایان فصل او را به خدمت بگیرد و خط حمله خودش را به این واسطه تقویت کند. اگرچه جذب بازیکنی مثل صیادمنش حتی به صورت قرضی هم برای استقلال کار دشواری است چرا که این بازیکن در صحبت‌هایش اعلام کرده فعلاً قصد بازگشت به ایران را ندارد و باید دید مدیران باشگاه می‌توانند یکی از خواسته‌های مهم نکونام را برطرف کنند یا نه.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha