کد خبر 234701
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲

«حیات» گزارش می‌دهد؛

رونمایی از گزینه جدید هدایت پرسپولیس

رونمایی از گزینه جدید هدایت پرسپولیس

با وجود تاکید رسانه‌ای روی حضور برانکو در پرسپولیس، این باشگاه با گزینه‌های دیگری هم مشغول به مذاکره است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال پرسپولیس در پی استعفای یحیی گل‌محمدی و قطع همکاری با او، این روزها با چالش جدی انتخاب سرمربی جدید روبروست و این روزها در این راستا جلساتی میان اعضای هیأت مدیره تشکیل شده و در این خصوص تبادل نظر می‌شود. 

در روزها و هفته‌های اخیر یک نام بیش از هرکس دیگری نزدیک به نیمکت پرسپولیس به چشم می‌خورد و آن کسی نیست جز برانکو ایوانکوویچ، سرمربی اسبق سرخپوشان که در حال حاضر تیم‌ ملی عمان را در راه جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند و البته صحبت‌های اخیرش نشان می‌دهد بی میل به بازگشت به پرسپولیس نیست. 

با این وجود و با توجه به تمایل دوطرفه برای همکاری مجدد، سنگ‌هایی در مسیر بازگشت برانکو به پرسپولیس وجود دارد که ممکن است مانع شکل‌گیری این توافق شود و از همین رو در خصوص از دست نرفتن زمان برای تیم و مذاکره موازی با سایر گزینه‌های در هیأت مدیران باشگاه بحث و تبادل نظر شد و خروجی آن طبق صحبت‌های رضا درویش، مدیرعامل این باشگاه رسیدن به ۱۰ گزینه نهایی بود و البته تاکید بر اینکه گزینه داخلی مد نظرشان نیست و سرمربی بعدی پرسپولیس قطعاً خارجی است. 

با این وجود طبق اخباری که به دستمان رسیده و برخلاف ادعای درویش، یک گزینه داخلی در بین گزینه‌های هدایت پرسپولیس وجود دارد که صحبت‌هایی هم به طور ضمنی با وی صورت گرفته است و ممکن است در نیم فصل دوم روی نیمکت سرخپوشان بنشیند. 

این گزینه وحید هاشمیان، مهاجم اسبق پرسپولیس و مربی تیم ملی در زمان ویلموتس و اسکوچیچ است که در حاضر حاضر در تیمی مشغول به فعالیت نیست. 

هاشمیان به واسطه سال‌ها حضورش در بوندسلیگا و تجربیات بین المللی خوب تنها گزینه ایرانی فعلی هدایت پرسپولیس است که در بوندسلیگا هم مدتی مربیگری کرده است‌. 

از طرفی احتمال حضور یک سرمربی نامدار آلمانی با کمک خود هاشمیان در پرسپولیس و حضور خودش به عنوان دستیار نخست او روی نیمکت هم وجود دارد. 

به هر ترتیب اولویت پرسپولیس در حال حاضر گزینه‌های خارجی است ولی نام هاشمیان هم در این میان به عنوان گزینه ایرانی مطرح شده است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha