کد خبر 234416
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی؛

دولت فعلی اسراییل یک فاجعه است

دولت فعلی اسراییل یک فاجعه است

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در اظهار نظرِی در شبکه اجتماعی ایکس نسبت به مناقشات و اختلافات گسترده صورت گرفته در جلسه پنجشنبه شب کابینه نوشت: این موضوع نشان دهنده افول بی‌سابقه سطح کابینه است.

به گزارش گروه سیاسی حیات، یائیر لاپید، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی، و رهبر اپوزیسیون کنونی تصریح کرد: آنچه که در حال حاضر در اسراییل روی کار است، یک دولت نیست، بلکه یک فاجعه ملی است.

لاپید در اظهار نظر خود در شبکه اجتماعی ایکس نسبت به مناقشات و اختلافات گسترده صورت گرفته در جلسه پنجشنبه شب کابینه نوشت که این موضوع نشان دهنده افول بی‌سابقه سطح کابینه است.

وی ادامه داد که وزرای کابینه اسراییل در شرایط جنگی هارتسی هالوی رئیس ستاد ارتش را مورد هجمه شدید خود قرار می‌دهند و تلاش می‌کنند او را تحقیر کنند، در حالی که نخست وزیر نیز آنها را از این کار باز نمی‌دارد.

شکاف موجود میان سردمداران سطوح نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی به اوج خود رسیده است و هر کدام از آنها تلاش دارند طرف مقابل را به شکست در جنگ غزه و عملیات طوفان الاقصی متهم کنند. لاپید ادامه داد که ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که خود حامی تروریسم است و هرگز در ارتش خدمت نکرده، به شاؤول موفاز که قهرمان ملی! و رئیس اسبق ستاد ارتش و وزیر سابق است، حمله می کند.

وی ادامه داد که وزرای دیگر اسراییل نیز تلاش می‌کنند فرماندهان ارتش را تحقیر کنند، این یک کابینه نیست، بلکه یک فاجعه ملی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha