کد خبر 234266
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵

قدرت جهانی به حضرت مهدی(عج) خواهد رسید/ از شهید دادن ابایی نداریم

قدرت جهانی به حضرت مهدی(عج) خواهد رسید/ از شهید دادن ابایی نداریم

دبیرکل حمایت از جنبش حماس در ایران گفت:آمریکا و هیچ قدرتی به جهانی شدن نمیرسد و این قدرت به مهدی فاطمه (س) خواهد رسید، این راه مطهر که منجر به ظهور است شهید میخواهد چه در کرمان باشد و چه غزه و ما ابایی از شهید دادن نداریم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات، آیین بزرگداشت چهارمین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و یاران ایشان امروز ۱۴ دی ماه با حضور محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران، ابطحی نماینده جنبش حماس در ایران، نرجس سلیمانی دختر سردار شهید قاسم سلیمانی و جمعی از مردم شهید پرور تهران در بهشت زهرا (س) برگزار شد.

در ابتدا ابطحی دبیرکل حمایت از جنبش حماس در ایران گفت:امروز که وارد دهه هفتم عمر خود شدیم هر لحظه خبر شهادت عزیزی را شنیدن بسیار سخت است. امروز جمع ما مزین به یادگاری از دوران دفاع مقدس است که همواره محرم اسرار شهید سلیمانی است. در واقع از روز ۱۵ مهر تا الان کاملا ابتکار میدان در دست باکفایت مقاومت است و بنا نیست ما در میدانی که دشمن تعریف میکند اقدامی انجام دهیم. دشمن در کمال غافلگیری طوفان الاقصی را حس کرد و در سطح جهان حرکت ضداستکباری بینظیر شکل گرفته است.
وی ادامه داد: در سطح دنیا هندسه جدید قدرت بر مبنای پایه عدالت خواهی در جهان شکل خواهد گرفت و ما قوی ترین سهم را به برکت خون شهدا خواهیم گرفت.در این زمینه ما دو سهم داریم. سهم آرمانی خود که همه زمین برای ماست و آمریکا و هیچ قدرتی به جهانی شدن نمیرسد و این به مهدی فاطمه (س)خواهد رسید و این راه مطهر که منجر به ظهور است شهید میخواهد چه در کرمان باشد و چه غزه و ما ابایی از شهید دادن نداریم.

دبیرکل حمایت از جنبش حماس در ایران تشریح کرد: بناست آتش طوفان القصی خاموش نشود و سهم خود را از جهان جدید که بدون حضور اسراییلی است، خواهیم گرفت. ما رو به قدرت پایداری و استحکام بیشتر هستیم و این شهادتها عزم ما را راسخ تر میکند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha