کد خبر 233292
۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵

عامل شهادت شهید "محمد ابراهیمی" در اصفهان اعدام شد

عامل شهادت شهید "محمد ابراهیمی" در اصفهان اعدام شد

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سارق مسلحی که سال ۸۳ یکی از مأموران فراجا را به شهادت رسانده و متواری شده بود سحرگاه امروز در ملأ عام به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار داشت: سال 83 اعضای باندی 3نفره اقدام به سرقت مسلحانه از بانکی در شهرستان نجف‌آباد می‌کنند که مأموران فرماندهی انتظامی این شهرستان بلافاصله به‌محض اطلاع از این موضوع در محل حضور می‌یابند و با سارقان درگیر می‌شوند.

وی افزود: در جریان این درگیری استواردوم "محمد ابراهیمی" از مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف‌آباد به درجه رفیع شهادت نائل می‌آید.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سردسته این باند که از صحنه متواری شده  بود و چندین سال زندگی مخفیانه‌ای داشت در یک عملیات ضربتی و هوشمندانه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد که سرانجام با گذراندن مراحل قضائی و تأیید حکم اعدام از سوی دیوان‌عالی کشور سحرگاه امروز در ملأ عام به دار مجازات آویخته شد.

وی گفت: پلیس و دستگاه قضائی، بازوی توانمند نظام برای ایجاد امنیت، اصلاح و برقراری امنیت در جامعه هستند و مجرمان و قانون‌شکنان بدانند از دست پرتوان مجریان عدالت راه فراری نخواهند داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha