کد خبر 231531
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

«حیات» گزارش می‌دهد؛

چرا ۲۰ آذر ۱۳۶۰ نماز جمعه شیراز خوانده نشد؟ + فیلم

چرا ۲۰ آذر ۱۳۶۰ نماز جمعه شیراز خوانده نشد؟ + فیلم

در ۲۰ آذرماه سال ۱۳۶۰ مردم منتظر بودند که حضرت آیت الله دستغیب به جایگاه نماز جمعه تشریف بیاوردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات، کشور ایران اسلامی ما در طول ۴۵ سال گذشته، از قربانیان اصلی تروریسم بوده است. آنانی که در کشتار مردم اعم از زنان، کودکان، مردم عادی، شخصیتهای برجسته علمی و سیاسی؛ از هیچ قساوتی دریغ نکردند. در حقیقت بیش از ۱۷ هزار انسان بی گناه آماج کینه توزی منافقان بوده است و نکته دردناک درست اینجاست که این افراد چهره حقوق بشری به خود میگیرند و این در حالی است که در واقع باید در جایگاه متهم و پاسخگو باشند اما پشت آنان کشورهای مدعی حقوق بشر قرار دارند.

دادگاه کیفری یک استان تهران مرداد امسال از محاکمه بزرگ خبر داد و با انتشار یک آگهی عمومی در روزنامههای کثیر الانتشار، از اعضای متواری سازمان مجاهدین خلق معروف به منافقین خواست وکیل قانونی خود را به این دادگاه معرفی کنند تا در فرایند رسیدگی به پروندهای که برای آنها تشکیل شده است از این افراد دفاع شود و در ۲۱ آذرماه امسال اولین جلسه از رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین در شعبه یازدهم از دادگاه کیفری برگزار شد.

سال ۱۳۶۰ سال اغتشاش، ترور، وحشت و ناامنی و... برای مردم بود.
منافقین ضدخلق، ۱۷ هزار تن از مردم ایران، از پیر و جوان و زن و مرد و کودک و کاسب و کارگر بیگناه را بر اثر انفجار، شلیک گلوله،.. و یا سوزاندن به شهادت رساندند!

همان جنایتکارانی که در حال حاضر تحت چتر حمایتی سرویس های امنیتی غربی ها و استکبار قرار داشته، در کشورمان دست به اغتشاش و جنایت زده و به ایجاد رعب و وحشت می پردازند.

در ۲۰ آذرماه سال ۱۳۶۰ مردم منتظر بودند که حضرت آیت الله دستغیب به جایگاه نماز جمعه تشریف بیاوردند.
در این زمان، فرزندشان مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم دستغیب خبر ترور و شهادت ایشان را از طریق تریبون اعلام می کند. عکس العمل مردم به خبر شهادت ایشان بسیار ناراحت کننده است.   در آخر فیلم نوای ملکوتی و روح نواز شهید محراب، آیت الله دستغیب را می‌بینیم.

کینه منافقین از شهید محراب به سبب افشاگرهای ایشان از سازمان جنایتکار مجاهدین خلق در آن برهه زمانی، موجب شد که هنگام عزیمت آیت الله دستغیب به سوی نماز جمعه؛ او را مورد حمله انتحاری قرار داده و به شکل وحشیانه ای وی را به شهادت برسانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha