کد خبر 231375
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲

ویسی استعفا کرد/ ویسی: «حیا کن، رها کن» هواداران به موقع و به جا بود

ویسی استعفا کرد/ ویسی: «حیا کن، رها کن» هواداران به موقع و به جا بود

عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت از سمت خود در این تیم استعفا کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ عبدالله ویسی، پس از شکست صنعت نفت مقابل گل‌گهر در نشست خبری  اظهار داشت: ما در تلاش بودیم در دیدار با گل گهر امتیاز بگیریم، حتی یک امتیاز هم می‌توانست باعث صعود دو پله‌ای ما در جدول شود. متاسفانه طبق معمول در 15 دقیقه ابتدایی بازی در خانه گل خوردیم و مجبور شدیم به دنبال حریف بیفتیم، ما مجدداً با یک نصف موقعیت حریف شکست خوردیم و باز هم مقابل هواداران‌مان شرمنده شدیم.

وی ادامه داد: ‌واقعا نمی‌دانم باید چه بگویم. از نظر فنی به ویژه در نیمه دوم، توپ و میدان در اختیار ما بود و حریف هم فقط زیر توپ می‌زد اما متاسفانه قدرت گلزنی نداشتیم. تمرکز تیم ما در خانه خوب نیست، من فکر می‌کردم در حضور هواداران‌مان می‌توانیم نتایج خیلی خوبی به دست بیاوریم ولی رفته رفته شرایط به گونه‌ای شد ‌که استرس بازیکنان ما را فرا گرفت. این اتفاق به این دلیل است که ‌ما در خانه از همه حریفان در نیمه اول گل خوردیم که بسیار بد و خطرناک است و باید درست شود که فکر می‌کنم کار من نیست.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت افزود: همان‌طور که در پایان فصل گذشته هواداران از من خواستند که بمانم و با تمام وجود ماندم،  فکر می‌کنم امروز شعارشان درست و منطقی بود و شاید نفر بعدی بتواند این کار را انجام دهد. من مصمم هستم که دیگر ادامه ندهم چون نمی‌خواهم ناراحتی مردم آبادان را ببینم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha