کد خبر 230250
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

مرتضی فنونی زاده در گفتگو با «حیات»:

یحیی زودتر می‌رفت تا شاهد پرتاب بطری نباشد/ خدا به داد پرسپولیس و هوادارانش برسد

یحیی زودتر می‌رفت تا شاهد پرتاب بطری نباشد/ خدا به داد پرسپولیس و هوادارانش برسد

پیشکسوت پرسپولیس عقیده دارد تفکرات گل‌محمدی در این تیم به بن بست رسیده است.

مرتضی فنونی زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص شکست پرسپولیس مقابل الدحیل و حذف از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این اتفاق برای پرسپولیس به شدت ناراحت کننده و نا امید کننده است و من به تک تک هوادارانی که روز گذشته در استادیوم بودند و به اوج خشم و عصبانیت رسیدند حق می‌دهد. البته رفتارهایی مثل توهین و پرتاب بطری را تایید نمی‌کنم ولی عرض من این است که آنها حق دارند از این وضعیت ناراحت و عصبانی باشند. ما می‌توانیم تا صبح خودمان را گول بزنیم و بگوییم اگر پنالتی گل می‌شد و اگر آن فرصت آن‌ طور می‌شد و آن یکی موقعیت جور دیگری می‌شد ما فلان می‌شدیم. این ها فریب دادن خودمان است. شما یک بازی را می‌توانی با این مسائل توجیه کنی ولی وقتی 6 بازی است که تیم برنده نشده دیگر باید فهمید که مشکل اساسی وجود دارد.

وی افزود: مشکلات و مسائل تیم خیلی واضح است و یک کودک 2 ساله هم شاید آن را بداند. چرا ابتدای فصل 4 مهاجم تیم را رد کردند و به جایش یک مهاجم گرفتند و یک بازیکن خارجی هم جذب کردند که من واقعاً با توجه به چیزی که از او دیدم بعید می‌دانم پیش از آمدن به ایران پایش به توپ خورده باشد و خاطرات دیکارمو را برای ما زنده کرده است. عیسی آل کثیر را برای چه رد کردند رفت و مهدی عبدی را چرا از دست دادند؟ عبدی خوب نبود به جایش چه کسی را آوردید که الان بهتر از او عمل می‌کند؟ کل تیم شده ترابی و امیری و اگر اینها یک بازی مصدوم باشند دیگر هیچ کاری برای انجام دادن نداریم. خدا پدر بیرانوند را بیامرزد که خیلی از امتیازاتی که تا اینجا گرفتیم مدیون مهارت او هستیم و در خیلی از موقعیت‌ها تیم را نجات داد وگرنه واقعاً وضعیت پرسپولیس بر اساس شرایط فنی واقعی این تیم حتی به مراتب بدتر از این بود.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: با این شرایطی که من می‌بینم خدا به داد پرسپولیس در دربی برسد. تیم نه روحیه و انگیزه دارد و نه پلنی برای بازی دارد. پرسپولیس چند سال است که با یک روش مشخص بازی می‌کند و تیم‌ها دیگر دستش را خوانده‌اند. حداقل نمی‌رود دو دستیار خارجی خوب بیاورد و کمی تنوع تاکتیکی به تیم بدهد و مشورت هم که می‌دهیم کسی گوشش بدهکار نیست. من آخرین بازی خوبی که از پرسپولیس دیدم را یادم نمی‌آید. شما اگر خاطرت هست به من بگو. حرفی هم می‌زنیم به دوستان بر می‌خورد. مگر من چشمم به دنبال نیمکت پرسپولیس است و یا می‌گویم یحیی را بردارید من را جای او بگذارید؟ من وقتی گفتم یحیی با پرسپولیس به بن بست رسیده و باید قطع همکاری صورت بگیرد هم دلسوز پرسپولیس بودم و هم دلسوز خود یحیی. می‌توانست در اوج افتخار خداحافظی کند تا نبیند اینطور از سمت تماشاگران به خودش و تیمش بطری پرتاب می‌شود.

فنونی زاده در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم این فصل برای پرسپولیس تقریباً از دست رفته است مگر در دربی معجزه‌ای شود و اتفاق دیگری رخ دهد. آسیا را که از دست دادیم و در لیگ هم با ادامه این وضعیت و با وجود این همه تیم خوب بعید است اتفاق خاصی رخ بدهد. خدا به داد پرسپولیس و هوادارانش برسد. واقعاً چند سال بود تیم را در چنین وضعیتی ندیده بودم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha