کد خبر 230213
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱

تمرین ویژه الاهلی عربستان به سبک رئال مادرید

تمرین ویژه الاهلی عربستان به سبک رئال مادرید

تیم فوتبال الاهلی عربستان امروز با استفاده از تجهیزات پیشرفته به سبک تیم فوتبال رئال مادرید تمرین کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ باشگاه الاهلی عربستان از طریق شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) کلیپی پخش کرد که نشان می‌دهد بازیکنان به رهبری ریاض محرز ستاره الجزایری در حال انجام تست‌های بدنی ویژه و سخت به روش رئال مادرید اسپانیا قبل از شروع بازی هستند.

الاهلی خود را برای رویارویی با همتای خود یعنی الرائد آماده می‌کند. این دیدار شنبه هفته آینده نهم آذرماه در ورزشگاه ملک فهد برگزاری خواهد شد. الاهلی در حال حاضر با ۳۰ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ عربستان قرار دارد.

باشگاه رئال مادرید اسپانیا در سال‌های اخیر به دلیل اتخاذ این تمرینات در اردوهای آماده سازی خود قبل از شروع هر فصل جدید مشهور بود و بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی نیز پا جای پای آن گذاشتند تا اینکه اکنون نوبت به الاهلی عربستان رسیده است.

در تمرین الاهلی از روش‌های پیشرفته بسیاری برای اندازه گیری ضربان قلب و تعیین میزان آمادگی هر بازیکن استفاده شد، همچنین بازیکنان از ماسک اکسیژن استفاده کردند که فواید زیادی دارد که از مهمترین آنها می‌توان به بالا بردن سطح عملکرد بدنی، کمک به تقویت تنفس و افزایش استقامت اشاره کرد.

از سوی دیگر، ریاض محرز ستاره الجزایری علی‌رغم انتقاداتی که اخیراً در مورد وضعیت جسمانی‌اش به او وارد شده است. طبق تمریناتی که امروز داشته است بهترین عملکرد را داشته و آماده بازی هفته آینده تیمش خواهد بود.

محرز که تاکنون در ۱۵ بازی لیگ عربستان برای الاهلی به زمین رفته و موفق به زدن ۶ گل و ۷ پاس گل برای الاهلی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha