کد خبر 229608
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

صبح امروز برگزار شد؛ 

رونمایی از دستاوردهای جدید دفاعی دریایی ارتش با حضور فرمانده کل ارتش و امیر ایرانی

رونمایی از دستاوردهای جدید دفاعی دریایی ارتش با حضور فرمانده کل ارتش و امیر ایرانی

نمایشگاه دستاوردهای دفاعی نیروی دریایی راهبردی ارتش با حضور امیر سرلشگر موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی و امیر دریادار ایرانی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات؛ نمایشگاه دستاوردهای علمی و فنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر سرلشگر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش و امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از مقامات کشوری و لشگری در محل نمایشگاه‌های نیروی دریایی راهبردی آجا برگزار گردید.

در این نمایشگاه بخشی از آخرین دستاوردهای علمی و فنی نیروی دریایی ارتش در حوزه‌های مختلف تسلیحات دریایی، سامانه‌های موشکی ضد کشتی از زیر سطح به سطح، سامانه‌های پیشرفته اطلاعاتی، مخابراتی و جنگ‌های الکترونیکی، بومی‌سازی انواع قطعات پیچیده و گلوگاهی به نمایش در آمد.

به گزارش حیات؛ از ویژگی‌های بارز این نمایشگاه که با تاکید بر بهره‌گیری‌های علمی و تخصص نخبگان دانشگاهی مراکز علمی و پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان بومی برگزار گردید؛ ارائه تعداد قابل توجهی از تجهیزات زیر سامانه‌ها و شناورهای سطحی و زیر سطحی و پروازی با قابلیت انجام ‌ماموریت‌های کشف، شناسایی و انهدام اهداف دریایی و ساحلی و همچنین داده برداری محیطی است.

در ادامه از پویانمایی آموزشی و چندین جلد کتاب فنی و تخصصی در حوزه‌های مختلف دریایی و همچنین نمونه اول چند محصول ساخته شده در قالب فعالیت‌های تحقیقاتی و پشتیبانی رونمایی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha