کد خبر 228447
۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

حمید درخشان در گفتگو با «حیات»:

تفاوت بین ایران و ازبکستان روی نیمکت مربیگری بود

تفاوت بین ایران و ازبکستان روی نیمکت مربیگری بود

پیشکسوت فوتبال در مورد تساوی ایران مقابل ازبکستان صحبت کرد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تساوی تیم ملی مقابل ازبکستان اظهار داشت: این بازی تفاوت نیمکت دوتیم را به خوبی نشان داد. تیمی که سرمربی دارد بین دو نیمه و در رختکن تیمش را جمع می‌کند و درست می‌کند و تاکتیک می‌چیند و در نیمه دوم با روش درست به میدان می‌فرستد. تعویض های درست انجام می‌دهد. 

وی افزود: نتوانستیم راهکارهایی برای کاهش فشار ازبکستان در نیمه دوم پیدا کنیم. تعویض‌های ما نیز به این روند کمک نکرد. درواقع تسلیم تاکتیک حریف شدیم که توانست با تغییر در نفرات و سیستم خود، ایران را زیر فشار بگذارد. دستپاچگی، بهم‌ریختگی و آشفتگی در نیمه دوم در تیم ما دیده شد و ثبات خود را از دست دادیم. به همین دلیل نتوانستیم کاری انجام بدهیم و کادر فنی نیز نتوانست جهت رفع این معضل راهکاری اتخاذ کند تا از زیر فشار خارج شویم.

پیشکسوت فوتبال در ادامه گفت: وقتی ما فریاد می‌زدیم که با تیم‌های قدرتمند بازی برگزار کنید برای همین بود که تیم محک بخورد و ایرادهایش بیرون بزند. ما می‌رویم با تیم‌های درجه دو و سه بازی می‌کنیم که بگوییم ۱۰ بازی بدون باخت ولی این آمارها فریب دهنده است و فقط برای تبلیغات است. ما با این شرایط به جایی نخواهیم رسید. 

درخشان در پایان گفت: خط دفاعی ما انسجام لازم را ندارد. وقتی تیم ما باز بازی می‌کند، باید یادمان باشد دو مدافع کناری ما رونده هستند و با از دست دادن توپ، ممکن است جا بمانند. به همین دلیل باید دو دفاع وسط و همچنین هافبک دفاعی ما سرعت خوبی داشته باشند، تا جای مدافعان کناری را پر کنند. روی گل اول دفاع وسط ما جا ماند و میلاد محمدی هم نتوانست یار حریف را مهار کند. روی گل دوم نیز رامین رضائیان و حسین کنعانی‌زادگان جا ماندند و نتوانستند جای خود را پوشش بدهند. اگر این روند ادامه پیدا می‌کرد، به دلیل بهم ریختگی خط دفاعی ممکن بود گل سوم را هم بخوریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha