کد خبر 228308
۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

میرزابیگی:

رئیس جمهور به طور جد پیگیر اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری است

رئیس جمهور به طور جد پیگیر اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری است

رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: رئیس جمهور به طور جدی پیگیر اجرای دقیق قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، محمد میرزابیگی رئیس سازمان نظام پرستاری کشور در آیین بزرگداشت روز پرستار گفت: قوانین ده گانه برای پرستاران در کشور به تصویب رسیده است که یکی از آنها، قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری است.

به گفته وی تا زمانی که قانون تعرفه گذاری به طور کامل اجرا نشود صحبت ها و برگزاری جلسات فایده ای ندارد. تامین منابع تعرفه گذاری خدمات پرستاری باید از محل سرانه سلامت باشد. 

میرزابیگی اضافه کرد: رئیس جمهور به طور جدی پیگیر اجرای دقیق قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری است. 

وی ادامه داد: آنچه که امروز به عنوان قانون تعرفه‌گذاری اجرا می شود دقیق و درست انجام نشده است. ضریب کا پرستاری باید در قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری به درستی اجرا شود. 

میرزابیگی بیان کرد: در مرحله باز توزیع از سازمان نظام پرستاری مشورت گرفته نشده است و سازمان نظام پرستاری، کارانه اجرا شده پرستاری را قبول ندارد چون بودجه تعرفه‌گذاری در سرانه سلامت دیده شده است. 

او ادامه داد: سازمان نظام پرستاری موضوعات فوق العاده خاص و محرومیت از مطب را به طور جدی پیگیری می کند. قانوم ارتقای بهره وری پرستاری باید به طور دقیق اجرا شود.  قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری به طور دقیق اجرا نمی شود. 

وی افزود: قانون ارتقای بهره وری باید به طور دقیق اصلاح و اجرا شود. وضعیت نیروهای تمدید طرحی باید اصلاح و با برخی از این همکاران بدعهدی شده است و در دوران شیوع بیماری کرونا قول جذب بدون آزمون را داده بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha