کد خبر 228001
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲

فرمانده دفاع ساحلی یمن:

برای انجام هر ماموریتی آماده‌ایم

برای انجام هر ماموریتی آماده‌ایم

پس از اقدام ارتش یمن در توقیف یک کشتی اسرائیلی، فرمانده تیپ دفاع ساحلی یمن بر آمادگی کامل انصارالله برای انجام هر ماموریتی تاکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ «محمد القادری» فرمانده تیپ دفاع ساحلی یمن گفت: ما در آمادگی کامل هستیم، تجهیزات لازم را آماده‌ کرده‌ایم و به مردم یمن اطمینان می‌دهیم که نیروهای ما آماده انجام هر ماموریتی هستند.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز گذشته (یکشنبه) از توقیف یک کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در آب‌های دریای سرخ خبر داد و اعلام کرد «تا پایان تجاوز به نوار غزه و جنایت علیه برادران فلسطینی، ما به عملیات نظامی علیه دشمن ادامه می‌دهیم».

طبق گزارش المنار، القادری در ادامه گفت: ما سلاح‌ها و موشک‌های مناسب برای تعامل با هرگونه تحولاتی را در اختیار داریم و می‌توانیم به هر مکانی حملاتی را وارد کنیم. ما در حال ورود به مرحله جدیدی هستیم که در آن شاهد پیشرفت کیفی در نیروی دریایی و پدافند ساحلی هستیم.

پیش از عملیات دیروز، نیروهای مسلح یمن اعلام کرده بود که همه انواع کشتی‌هایی را که برای رژیم اشغالگر کار می‌کنند، هدف قرار خواهند داد.

فرمانده تیپ دفاع ساحلی یمن در پایان گفت : ما نسبت به هر گونه مداخله خارجی در آب‌های منطقه‌ای‌مان یا در جزایر یمن هشدار می‌دهیم؛ به این مداخله پاسخ مناسبی داده خواهد شد و آن‌ها هدف مشروعی برای ما خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha