کد خبر 227577
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳

حق بین مطرح کرد؛

بودجه ۳۰۰ میلیارد تومانی برای ایمن سازی فاز اول گود برج میلاد

بودجه ۳۰۰ میلیارد تومانی برای ایمن سازی فاز اول گود برج میلاد

معاون فنی و عمران شهرداری تهران گفت: امروز شاهد اتمام عملیات ایمن سازی گود برج میلاد هستیم و این گود جزو بزرگ‌ترین گودهای تهران با ابعاد ۴/۳ دهم هکتار با سازه بتنی و زیر بنای حدودا ۱۹ هزار متر مربع است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات، هادی حق بین معاون فنی و عمران شهرداری تهران در حاشیه مراسم مقاوم سازی گود برج میلاد و مقاوم سازی ۶ پل سواره رو که ظهر امروز ۲۷ آبان ماه برگزار شد اظهار کرد: بعد از ۱۶ ماه تلاش مجموعه معاونت فنی و عمران، امروز یکی از طرح‌های بسیار مهم شهری به نتیجه رسیده است. 

وی با بیان اینکه در ماموریت‌های حوزه فنی عمرانی موضوع توسعه زیرساخت‌ها و حفظ سرمایه‌های شهر مد نظر است افزود: امروز شاهد اتمام عملیات ایمن سازی گود برج میلاد هستیم و این گود جزو بزرگ‌ترین گودهای تهران با ابعاد ۴/۳ دهم هکتار با سازه بتنی و زیر بنای حدودا ۱۹ هزار متر مربع است.

حق بین با اشاره به پایدار سازی این گود بیان کرد: بنا داریم منابعی که در نظر می‌گیریم در آینده مورد استفاده قرار گیرد و طرح جامع این پروژه قرار است به ‌مجموعه قبلی الحاق و به عنوان مجموعه پشتیبانی و پارکینگ مورد استفاده قرار بگیرد. 

معاون فنی و عمران شهرداری تهران با بیان اینکه ظرفیت این پارکینگ ۴۰۰ خودرو است گفت: البته می تواند در اقدامات تاسیساتی نیز مورد استفاده قرار بگیرد و حدود ‌۳۰۰ میلیارد تومان هزینه فاز اول این پروژه است.

حق بین افزود: اجرای بزرگراه ها و کندروهای شمالی جنوبی جزو پروژه‌های مهم دیگر ما به طول ۴ کیلومتر است که امسال تکمیل می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین امسال ۱۷ تقاطع به بهره برداری می‌رسد و در بخش آبهای سطحی نیز دو پروژه در غرب تهران داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha