کد خبر 226562
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

«حیات» گزارش می‌دهد؛

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس (شماتیک اختصاصی)

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس (شماتیک اختصاصی)

سپاهان با ترکیبی مشابه هفته‌های اخیر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال سپاهان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان رو در روی پرسپولیس قرار می‌گیرد. این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و سه امتیاز این دیدار می‌تواند پرسپولیس را در کورس با استقلال برای صدرنشینی نگه دارد و سپاهان را برای رساندن به تیم‌های بالای جدولی کمک کند.

پیام نیازمند مثل همیشه دروازه‌بان سپاهان در ترکیب اصلی این تیم خواهد بود و خط دفاعی نیز با محمد دانشگر و هادی محمدی در مرکز و در کنار هم به میدان خواهند رفت تا به پیام نیازمند در بسته نگه داشتن دروازه کمک کنند. نیلسون جونیور به واسطه عملکرد ضعیفش در بازی با ملوان در این بازی به‌ احتمال زاید در ترکیب اصلی بازی نخواهد کرد و از سوی دیگر با توجه به مصدومیت یزدانی، این هادی محمدی است که مانند دیدار با آلمالیق زوج دانشگر در قلب دفاع خواهد بود. میلاد زکی‌پور و رامین رضاییان در کناره‌ها به میدان خواهند رفت و مدافعین چپ و راست تیم در این دیدار خواهند بود.

خط هافبک سپاهان برابر پرسپولیس از سه بازیکن تشکیل می‌شود. محمد قربانی که این فصل بازیکن محوری تیم مورایس بوده است، به عنوان هافبک دفاعی به کار گرفته خواهد شد و جلوتر از او احتمال بازی محمد کریمی در کنار محمدجواد حسین نژاد بیش از سایرین است. در کنار این نفرات هم محمد کریمی که مدتی است به ترکیب سپاهان اضافه شده در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت و کریمی با بازوبند کاپیتانی وظیفه رهبری تیم درون زمین را هم به طور همزمان عهده دار است.

با بازگشت شهریار مغانلو، او در نوک خط حمله طلایی‌پوشان قرار خواهد گرفت و رضا اسدی هم به عنوان زوج او در خطح مله در سمت راست دیده خواهد شد. پیش‌بینی سمت چپ خط حمله سپاهان چالش‌برانگیز است اما به نظر می‌رسد مورایس از فرشاد احمدزاده در این پست استفاده کند و شانس حضور او بیشتر از احسان پهلوان و سایر گزینه ها در این ناحیه میدان خواهد بود.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر پرسپولیس به شرح زیر است:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، هادی محمدی، رامین رضائیان، میلاد زکی‌پور، محمد قربانی، محمد کریمی، محمدجواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس (شماتیک اختصاصی)

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha