کد خبر 225894
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴

پاسخ غذا و دارو به ادعای یک شرکت پخش در مورد توزیع شیرخشک

پاسخ غذا و دارو به ادعای یک شرکت پخش در مورد توزیع شیرخشک

مشاور رسانه‌ای سازمان غذا و دارو در پاسخ به یک ادعا گفت: تمامی داروخانه‌ها ملزم به استعلام شیرخشک‌های رگولار با دریافت کد ملی نوزادان هستند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، مجید اسماعیلی، مشاور رسانه‌ای سازمان غذا و دارو گفت: تمامی داروخانه‌ها ملزم به استعلام شیرخشک‌های رگولار با دریافت کد ملی نوزادان هستند و شرکت‌های پخش باید مجوز توزیع اقلام مرتبط با سازمان را از سازمان غذا و دارو دریافت و کد GLN را داشته باشند.

مشاور رسانه‌ای سازمان غذا و دارو ادامه داد: یک شرکت ادعا کرده سازمان غذا و دارو به او مجوز پخش شیر خشک نداده است، در صورتی که اسفند سال گذشته مجوز موقت او منقضی شده است. این شرکت پخش کننده شیرخشک بود که در حال حاضر در یک استان شعبه دارد.

وی افزود: یک شرکت توزیع کننده باید حداقل در ۱۰ استان دیگر نیز شعبه داشته باشد تا بتواند شیرخشک را به صورت مویرگی در استان‌های مختلف بر اساس شاخصه‌های عدالت توزیع کند. مجوز موقت این شرکت در سال ۹۷ بدون کد GLN و عدم تعریف هویت حقوقی جداگانه به عنوان شرکت توزیع کننده صادر شده است. این شرکت باید از سازمان برای دریافت مجوز پخش سراسری طبق قوانین و مقررات مربوطه اقدام کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha