کد خبر 225812
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹

اورولوژی پایه گذار پیشرفت‌های بزرگ در سطح کشور و عرصه جهانی

اورولوژی پایه گذار پیشرفت‌های بزرگ در سطح کشور و عرصه جهانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: گروه اورولوژی پایه گذار پیشرفت‌های بزرگ مانند اینترونشن و چندین فلوشیپ در سطح کشور و عرصه جهانی است.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، حسین قناعتی، دانشگاه را مجموعه‌ای پیچیده و متنوع دانست که برای موفقیت در مدیریت آن باید با بدنه ارتباط داشت و گفت: مهمترین علت رشد دانشگاه برخورداری از روحیه استمرار و استقامت در کار است. اگر مسائلی در اجتماع پیش آید باید به فکر حل آن بود و برای آن راه حل اندیشید. 

رئیس دانشگاه اخلاق و انسانیت را مهمترین الگو و سرمنشا اثر در جامعه دانست و افزود: گروه اورولوژی منحصر به فرد است و فرصت‌های خوبی دارد. این گروه پایه گذار کارهای بزرگی مانند اینترونشن و چندین فلوشیپ بوده که در کل کشور و اکنون در عرصه‌ی جهانی مطرح است. 

وی با تاکید بر انتشارات مقالات با کیفیت گفت: حرکت دانشگاه در مرزهای دانش روبه توسعه و گسترش است و مسایل علمی دانشگاه نباید تحت شعاع سایر مسائل قرار بگیرد و باید قانون مداری ترویج شود. 

 قناعتی با بیان اینکه دانشگاه محل آرامش، آزادی افکار، روشنگری و تربیت بهترین تحلیل گران است افزود: در سال گذشته چندین کرسی آزاد اندیشی در محیطی آرام و به دور از هرج و مرج در دانشگاه برگزار شد همه کمک کنیم این فضا در دانشگاه حاکم شود. 

رئیس دانشگاه با اشاره به اقدامات دانشگاه در حمایت از اعضای هیئت علمی گفت: اصلاحات مالی که در سال گذشته صورت گرفت، منجر به دلگرمی همکاران شده و این امر به تشویق بیشتر دانشجویان کمک می‌کند. 

محمدرضا نوروزی مدیر گروه ارولوژی، این گروه را از گروه‌های قدیمی دانشگاه خواند و افزود: گروه ارولوژی در مجموع ۳۸ عضو آموزشی، درمانی و قراردادی دارد و تمام بیمارستان‌های تابعه دانشگاه را پوشش میدهد. 

وی ادامه داد: این گروه در حوزه آموزش دستیاری، فلوشیپ و دانشجویی فعال و در حال گسترش است و در حوزه‌ی پژوهشی هم سه مرکز تحقیقاتی دارد که این سه مرکز در رتبه‌های بالای اورولوژی کشور قرار دارند.  

نوروزی با اشاره به برنامه‌های آینده گروه ارولوژی افزود: گروه اورولوژی در حال گسترش آموزشی و تاسیس یک بخش اورولوژی در بیمارستان یاس و فعال کردن بخش ارولوژی اطفال در بیمارستان حکیم است و امیدواریم در آینده بتوانیم تمام رشته‌های فلوشیپی را آموزش دهیم. 

 نوروزی در پایان گفت: رشته اورولوژی از رشته‌هایی است که با ابزار و وسایل کار کرد دارد؛ از این رو از دانشگاه درخواست داریم که با تخصیص بودجه مناسب نسبت به تکمیل تجهیزات کمک کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha