کد خبر 225610
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

«حیات» گزارش می‌دهد؛

پیش بازی سپاهان - آلمالیق: میزبانی که خودش هم میهمان است

پیش بازی سپاهان - آلمالیق: میزبانی که خودش هم میهمان است

سپاهان با توجه به محرومیت از میزبانی در اصفهان، امروز در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف آلمالیق ازبکستان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چهارچوب هفته چهارم رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:30 امشب در ورزشگاه آزادی تهران میزبان آلمالیق ازبسکتان خواهد بود. این دیدار تحت الشعاع محرومیت اخیر سپاهانی‌ها از میزبانی در ورزشگاه نقش جهان قرار گرفته که طی آن نماینده فوتبال ایران ناچار به سفر به تهران و انجام بازی در آزادی شده است. موضوعی که امتیاز میزبانی طلایی‌پوشان را خدشه دار می‌کند چرا که نمی‌توانند از حمایت حداکثری هوادارانشان برخوردار باشند.

نکته جالب در خصوص این بازی برگزاری دو دیدار در یک روز و در یک ورزشگاه است، بدین ترتیب که باشگاه سپاهان ساعاتی پس از نساجی که میزبان نوبهار است باید در این زمین از نماینده ازبکستان میزبانی کند.

سپاهانی‌ها وضعیت جالبی در حال حاضر ندارند و پس از اتفاقات عجیب و غریبی از جمله کسر 4 امتیاز در لیگ برتر و بازنده شدن در بازی برگزار نشده مقابل الاتحاد، نتایج خوبی هم در لیگ برتر کسب نمی‌کنند و به نظر می‌رسد وضعیت روحی این تیم متزلزل باشد و این موضوع ممکن است اثرش را روی بازی امروز هم بگذارد.

سپاهان و آلمالیق در آخرین دیدار آسیایی خود در ازبکستان به مصاف هم رفتند و نتیجه این بازی با برتری 3 بر 1 نماینده فوتبال ایران همراه بود و حالا شاگردان مورایس در بازی خانگی خود بار دیگر به مصاف این تیم خواهند رفت و امیدوار به برتری دوباره برابر این تیم هستند.

سپاهان ایران در حال حاضر با چهار امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی گروه C مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. این اولین بازی تیم ژوزه مورایس بعد از محرومیت و 3-0 شدن دیدار این تیم مقابل الاتحاد است و حالا باید دید واکنش شاگردان مورایس به این اتفاق چیست. تنها موردی که پیش روی سپاهانی ها می تواند باشد، پیروزی است و قطعا مورایس و شاگردانش می کوشند تا سه امتیاز این بازی را بدست بیاورند.

سپاهان در بازی قبلی خود 3 بر 2 مغلوب ملوان شد و آلمالیق هم در بازی قبلی خود با نتیجه 1 بر صفر آندیجون را شکست داد. شاگردان مورایس با کسب 4 امتیاز از 3 بازی قبلی خود در رده سوم گروه C حضور دارند و آلمالیق هم بدون امتیاز در قعر گروه جای گرفته است.

ترکیب احتمالی سپاهان در این بازی:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، هادی محمدی (سیاوش یزدانی)، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، محمد قربانی، محمد کریمی (محمد جواد حسین‌نژاد)، فرشاد احمدزاده، آریا یوسفی، رضا اسدی و عیسی آل کثیر (شهریار مغانلو)

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha