کد خبر 224832
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

شدت بارش ها در خوزستان

شدت بارش ها در خوزستان

 مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بارندگی از روز پنجشنبه تا اواسط جمعه با تقویت جزیی سامانه، شدت می‌گیرد.

 به گزارش گروه استانی حیات؛ به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری روز چهارشنبه بیان کرد: با تاثیر سامانه بارشی، پدیده ابرناکی هوا در بیشتر مناطق استان و رگبارهای پراکنده و رعد و برق در مناطق شمال و شمال شرق استان رخ داده است و نقشه‌های پیش‌یابی حاکی از تداوم عبور این موج به تناوب تا روز شنبه است.

وی افزود: بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق شمالی، شرقی، شمال شرقی و ارتفاعات استان قابل انتظار خواهد بود و بارش در بقیه مناطق به صورت رگبارهای پراکنده همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

سبزه زاری ادامه داد: با توجه به ماهیت فصل پاییز، احتمال شدت گرفتن بارش‌ها به صورت نقطه‌ای وجود دارد و از فردا روند تغییرات دما کاهشی خواهد بود.
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته اهواز با ۳۶ و دهدز با ۱۵.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۳۶ و حداقل ۲۱.۹ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

بر اساس این گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به تاثیر سامانه ناپایدار به تناوب بر روی استان به صورت ابرناکی و بارش‌های نقطه‌ای از روز سه شنبه تا جمعه هشدار سطح زرد صادر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha